Dansk Internet Register
Fra : Leonard

Dato : 02-04-09 18:54

Vil lige minde om, at der er 2 fornuftige måder at arkivere brevet fra
Dansk Internet Register om opdatering af oplysninger, som i
virkeligeheden er en ordre på optagelse i deres register til et
årsgebyr på 958 Euro.

Enten lodret i papirkurven eller returneret i svarkuvert uden at der er
tilføjet noget som helst på papiret, send bare det hele med og evt en
ugeavis, så der kommer lidt strafporto på.

Det der ærgrer mig er såmænd ikke at få sådan et brev d. 1. april, det
må da siges at være godt ramt. Det ærgrer mig dog, at der må være
nogen, der hopper i og betaler, for det må alligevel koste en del penge
at sende alle de breve ud og jeg tror ikke de gør det for at få tiden
til at gå.

Det er dog dejligt at en simpel googling på dansk internet register
giver en masse links om, at det er svindel, så alle har en god chance
for at opdage det i tide.

--
Leonard