Forpagter til ø-kro
Fra : Lars Møller

Dato : 29-03-09 11:30

Hej grupper

Vi søger en forpagter eller forpagterpar til Endelave kro.

Et driftsselskab er igang med overtagelsen af kroen, og søger derfor en
forpagter der kan varetage den daglige forretning.

Læs mere på: http://www.endelave.dk

Med venlig hilsen

Lars Møller

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 18:36

"Lars Møller" <larsmo@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et driftsselskab er igang med overtagelsen af kroen, og søger derfor en
> forpagter der kan varetage den daglige forretning.

Okay.

Er det et oplæg til debat eller er det et spørgsmål i forbindelse med,
hvordan i laver et opslag eller hvad er indlægets formål, da annoncer og
opslag ikke er i denne gruppe. Derfor virker det lidt useriøst at poste det
her.

Fra : Lars Møller

Dato : 29-03-09 21:27

Niels Ravn skrev:

> [...]
> opslag ikke er i denne gruppe. Derfor virker det lidt useriøst at poste det

Hej Niels Ravn

Det er helt klart et oplæg til debat!

Der er ikke som sådan er tale om en annonce, eller opslag, men mere en
formidling af en relevant erhvervskontakt.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 30-03-09 00:20

> [...]
>
> Der er ikke som sådan er tale om en annonce, eller opslag, men mere en
> formidling af en relevant erhvervskontakt.

.....og hvori består så den egentlige forskel?.
Karsten H.(7870)
Jeg vil med rette gerne lære mere,
men på en måde så jeg kan det kapere. (mig selv)

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-03-09 04:33

Niels Ravn <Nej tak> wrote:

> [...]

> hvordan i laver et opslag eller hvad er indlægets formål, da annoncer
> og opslag ikke er i denne gruppe. Derfor virker det lidt useriøst at

Gruppen hedder dk.opslag.stillinger, det er da helt korrekt at poste et
stillngsopslag her.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-03-09 08:16

"Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> wrote in message

> Gruppen hedder dk.opslag.stillinger, det er da helt korrekt at poste et
> stillngsopslag her.

Der er krydspostet til dk.erhverv samtidig. Her er opslaget aldeles ikke
velset.

Det er heller ikke velset at krydsposte uden at skrive det og uden at lave
en follow-up gruppe.