Kan man leje mobil bredbånd i f.eks 3 dage~
Fra : KimH

Dato : 04-04-09 14:37

Jeg skal til Berlin fra d. 9 til d. 12 April og ville gerne have så jeg
kunne bruge internet der , jeg har booket hotel og var ikke lige opmærksom
på at de tager 8 euro i timen for Hotspot , så jeg vil bare høre om nogen
ved om man kan leje mobil internet for en kortere periode , som virker i
Berlin

Mvh. Kim Hove

Fra : Ole C

Dato : 04-04-09 17:04

KimH skrev blandt andet:

> [...]
> opmærksom på at de tager 8 euro i timen for Hotspot , så jeg vil bare
> høre om nogen ved om man kan leje mobil internet for en kortere

Det kan man sikkert. Men jeg tvivler på at det bliver billigere

--
vh
Ole C

Fra : Bent

Dato : 07-04-09 13:20

Hej KimH

Jeg er selv lige kommet hjem fra Berlin.
Jeg var også lidt overrasket over prisen på 8 euro pr. time, men på
vores hotel (Hotel Bogota) kunne man købe 24 timer til 13 euro, og så er
prisen lidt mere rimelig.
Der var iøvrigt mulighed for at bruge en pc ganske gratis, men den stod
i receptionen.
Jeg syntes dog at der var så meget at se på i Berlin, så jeg slet ikke
fik brugt min medbragte pc.
Vær iøvrigt opmærksom på, at tyskerne har et anderledes strømstik end vi
har i Danmark, så der skal bruges en adapter, eller et fladt stik.
God tur.

Bent