Varekøb i USA
Fra : Peter Holm

Dato : 17-03-09 19:49

Hej

Jeg har bestilt varer i USA og har nu modtaget brev fra ToldSkat som udbeder
sig faktura og Importør Reg.
Jeg er ikke registeret som importør, og skal betale Post Danmark gebyr,
told, moms.

ToldSkat henviser til, hvor jeg kan blive registreret som importør, men
skriver iøvrigt ikke yderligere om, hvorvidt en sådan registrering fritager
virksomheden for gebyret.

Kan jeg undgå at skulle betale dette Post Danmark gebyr på kr. 155,- hver
gang jeg modtager varer fra USA ved at blive registreret som importør?
Koster det noget at være registreret som importør ?

Mvh
Peter