Filhåndtering - Access
Fra : Peter

Dato : 11-03-09 04:13

Hej

Jeg er ved at lave en database hvor jeg har behov for at finde en fil
i dette tilfælde placering på en billede, stien bliver gemt som en
string i access, har Access VBA for for fil håndering.

med venlig hilsen

Peter

Fra : Benny Andersen

Dato : 11-03-09 10:31

VBA har adgang til hele det underliggende styressystem og derned
filmanipulationer:
listning,kopiering,flytning,omdøbning,sletning,attribut ændringer, fil
indholds skabelse og redigering.
I ms-access vba editoren: F2->vælg vba->marker class filesystem - se
og eksperminter!
--
Benny

Fra : Peter

Dato : 12-03-09 00:48

On 11 Mar., 17:30, Benny Andersen <a.mail.u...@gmail.com> wrote:
> [...]
> indholds skabelse og redigering.
> I ms-access vba editoren: F2->vælg vba->marker class filesystem - se

Hej

Jeg takker for hurtigt svar,

Hilsen

Peter