Cybercity forbindelsen nede i Brøndby ?
Fra : SpookiePower

Dato : 15-03-09 03:28

Siden igår aftes ca kl 22 har jeg ikke haft forbindelse til
internettet. Desværre har CC support
lukket indtil mandag, og jeg har prøvet alt med min router for at få
forbindelse, men uden held.
Jeg har ledt på CC's site for at se info om deres status i mit område
men også uden held.

Skulle der være nogle som oplever samme problem i Brøndby hos CC ?

Fra : Snuden

Dato : 15-03-09 12:57

On Sun, 15 Mar 2009 02:28:14 -0700 (PDT), SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

>Siden igår aftes ca kl 22 har jeg ikke haft forbindelse til
>internettet. Desværre har CC support
>lukket indtil mandag, og jeg har prøvet alt med min router for at få
>forbindelse, men uden held.

I weekenden har CC's tekniske support åbent frem til kl. 17 for
private. Tlfnr er 33983060, derefter pkt 2 og så pkt 1 i deres menu.

>Jeg har ledt på CC's site for at se info om deres status i mit område
>men også uden held.
>
>Skulle der være nogle som oplever samme problem i Brøndby hos CC ?

Iflg. deres driftssupport er der ikke generelle problemer i
Brøndby-området, men det er langt fra altid de sætter noget på deres
driftsinformation hvis det kun er et enkelt linecard på en central der
er gået ned.
--
Snuden

Fra : SpookiePower

Dato : 15-03-09 09:22

On 15 Mar., 12:57, Snuden <snu...@hotmail.com> wrote:

> I weekenden har CC's tekniske support åbent frem til kl. 17 for
> private. Tlfnr er 33983060, derefter pkt 2 og så pkt 1 i deres menu.

Det har du ret i. Jeg har lige set at jeg kiggede under kundeservice
og ikke support.
Skynder mig at ringe til dem.