TDC har købt Fullrate
Fra : Jens

Dato : 13-03-09 15:03

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 13-03-09 15:28

> Se http://www.computerworld.dk/art/50666/tdc-koeber-fullrate?a=fp_1&i=0

Der står at Fullrate i 2008 fordoblede kundebasen, og nu har ca. 4% af
bredbåndsmarkedet. Det var alligevel ikke ret meget, havde da troet at de
var en del større...

Martin Kaltoft (http://www.ebz.dk/)

Fra : Søren Blom

Dato : 13-03-09 15:41

"Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> skrev
> Se http://www.computerworld.dk/art/50666/tdc-koeber-fullrate?a=fp_1&i=0
>
> Jens

Den sure smily var også min første indskydelse da jeg hørte det, men udover
at det ligesom stoppede en priskrig da TDC købte Telmore, så tror jeg det
kommer til at gå med Fullrate, som det går Telmore, det køre videre med eget
navn, men knap så meget på tæerne for at være forrest med at sænke
priser/hæve hastighederne. Men går den udvikling i stå, så tror jeg mere at
vi skal skyde efter regerningen ønske om at droppe medarbejder bredbånd, end
at TDC nu overtager Fullrate, men det er pudsigt, at dagen efter det bliver
pålagt TDC at åbne op for deres kabel tv net for andre udbydere end dem
selv, at de så køber netop Fullrate som har være nogen af dem, som har
slåret hårdest på trommen , for at TDC lukkede op, er nok en tilfældighed,
selvom det nok kan give nærring til en masse anden. Sådan virksomhedskøb er
jo trods alt ikke noget der bliver aftalt hen over morgenkaffen.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : lnc

Dato : 13-03-09 17:33

LOL havde CC i 10 år skulle så flytte og ville så prøve en ny udbyder valget
faldt selvklart på FR da deres pakke gav mening prismæssigt og
hastighedsmæssigt det skal siges at jeg med CC havde op til 20 mbit og
valgte samme løsning ved FR til billigere penge og sjovt nok er FR mere
stabilt end CC jeg er flyttet ca 100 m længere væk fra centralen men her
højere hastighed ??

så kommer det sjove når TDC Monopolet blander sig de 2 sidste dage har jeg
oplevet et så svingende resultat på min forbindelse at man tænker TDC
PILFINGRE IGEN IGEN

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-03-09 17:36

lnc skriver:

> så kommer det sjove når TDC Monopolet blander sig de 2 sidste dage har jeg
> oplevet et så svingende resultat på min forbindelse at man tænker TDC
> PILFINGRE IGEN IGEN

Paranoia?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : lnc

Dato : 13-03-09 17:52

nej nej ikke paranoia ----deja vu :)

Fra : lnc

Dato : 13-03-09 18:00

der hvor man bliver lidt arg er når man vælger at arbejde hjemmefra og så
bliver ramt af flere på hinanden efterfølgende nedbrud på nettet at det man
sidder med er så sløvt at man tænker 56K Modem var det ikke hurtigere det
var mere dertil den var rettet . må så sige at ved den tanke kom minderne om
ens ungdom :):):):):): deraf -------Deja Vu

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-03-09 18:01

lnc skriver:

> nej nej ikke paranoia ----deja vu :)

Okay....

En kammerat havde det lige modsat.
TDC linje gennem 8 år uden fejl, skift til Fullrate gave 4 afbrydelser i
løbet af 3 måneder og ustabil telefoni.

Det er dog blevet bedre nu

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-03-09 21:44

> så kommer det sjove når TDC Monopolet blander sig de 2 sidste dage har jeg
> oplevet et så svingende resultat på min forbindelse at man tænker TDC
> PILFINGRE IGEN IGEN

Tilfældigheder. Ring til supporten.

--
Mvh. Jesper

Fra : speedster74@gmail.co~

Dato : 17-03-09 17:54

On 13 Mar., 19:01, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> [...]
>  Modelbane Europas hjemmeside:http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
>    Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Jeg har haft Perspektiv Bredbånd i 4 år, forbindelsen har stort set
aldrig været nede. De varmeste anbefalninger herfra til www.perspektivbredband.dk