Cybershitty sucks
Fra : Monster

Dato : 20-03-09 18:06

Jeg er godt træt af deres newsserver. Bliver det nogensinde bedre eller kan
vi ligeså godt skrotte dem?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 20-03-09 19:25

"Monster" <monster@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg er godt træt af deres newsserver. Bliver det nogensinde bedre eller
> kan
> vi ligeså godt skrotte dem?

Tror du helt alvorligt at der er nogen herinde, der kan svarer på det
spørgsmål, eller skal du bare igen en gang til brokke dig?

Fra : Hauge

Dato : 20-03-09 19:32

Monster wrote:
> Jeg er godt træt af deres newsserver. Bliver det nogensinde bedre
> eller kan vi ligeså godt skrotte dem?

Hvem?

/Hauge

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-09 01:21

"Monster" <monster@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> Jeg er godt træt af deres newsserver. Bliver det nogensinde bedre eller
> kan
> vi ligeså godt skrotte dem?

er det de binære du leder forgæves efter , eller hvad ?

hvis det er ; prøv lige at komme tilbage til virkeligheden !

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-03-09 22:48

> Jeg er godt træt af deres newsserver. Bliver det nogensinde bedre eller
> kan
> vi ligeså godt skrotte dem?

Hvis du kun har prøvet news.cybercity.dk så forsøg med
newsbin.cybercity.dk - jeg har ikke oplevet nedetid på denne siden det
større nedbrud der var for et års tid siden.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Monster

Dato : 23-03-09 03:48

On Sun, 22 Mar 2009 22:48:17 +0100, Michael Kjærsgård wrote:

> newsbin.cybercity.dk - jeg har ikke oplevet nedetid på denne siden det
> større nedbrud der var for et års tid siden.

Der er incompletes på multipart filerne, så de er ubrugelige.

Fra : Hauge

Dato : 23-03-09 06:34

Monster wrote:
> Der er incompletes på multipart filerne, så de er ubrugelige.

Hvorfor ikke bare hente dit piratsoftware via p2p eller ad andre veje?

/Hauge

Fra : Mads

Dato : 23-03-09 16:54

On Mon, 23 Mar 2009 03:47:58 +0100, Monster <monster@nospam.invalid>
wrote:

>Der er incompletes på multipart filerne, så de er ubrugelige.

Altså binære filer. Glem det. CC og de fleste andre udbydere,
hvis endda ikke dem alle, har droppet de binære grupper
eller ihvertfald sat en spærring på så kun de allermindste
filer kan slippe hele igennem. ( f.eks. billeder )

Vil du hente større filer via newsgroups, så må du have
mulvarpeskindet op af lommen og købe adgang til en
af de store servere som Astraweb, Supernews, Easynews osv.

Det koster typisk fra ca 60 kr om måneden for ubegrænset download
fra disse servere og hos dem er filerne 99,99% komplette, uanset
størrelsen. ( de få fejl der er kan fixes med Par filerne )

mvh Mads

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-03-09 19:55

Monster skrev den 23-03-2009:

> Der er incompletes på multipart filerne, så de er ubrugelige.

Alene er de ubrugelige, men med lidt hjælp fra f.eks en betalingsserver
vil det være OK.

Sæt newsbin.cybercity.dk som 1 priritet i newsleecher og en
betaligsserver som 2 prioritet
http://www.newsleecher.com/?id=download

Køb nogle få GB på en betalingsserver... de strækker langt på den måde
f.eks hos www.news.astraweb.com

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Mads

Dato : 23-03-09 23:47

On Mon, 23 Mar 2009 19:55:19 +0100, Jørgen Nielsen
<nospamjn2@get2net.dk> wrote:

> [...]
>http://www.newsleecher.com/?id=download
>
>Køb nogle få GB på en betalingsserver... de strækker langt på den måde

Unødvendigt besvær for at spare en flad femmer.

Jeg giver $11 hos Astra for ubegrænset download og
ubegrænset hastighed. ( 15 Mbit )

Ja, den pris står ikke hos Astraweb, men flere sites har et banner
fra Astraweb der giver den pris. Det benyttede jeg mig af for et
halvt år siden og det kører perfekt.
( jeg skal gerne poste en link til en af disse sites hvis der er
nogen der vil benytte sig af tilbudet )

mvh Mads

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-03-09 15:36

Mads har bragt dette til verden:

> Unødvendigt besvær for at spare en flad femmer.

Behov er forskellige og $10 årligt er da væsntligt mindre en $11 om
måneden.

> Jeg giver $11 hos Astra for ubegrænset download og
> ubegrænset hastighed. ( 15 Mbit )
Tak for tippet, men dog ikke noget jeg har behov for p.t.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]