Installation af MS SQL Server 2008 Managem~
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 19:12

Jeg er ved at installere MS SQL Server 2008 Management Studio.

Jeg har fundet denne side:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=08e52ac2-1d62-45f6-9a4a-4b76a8564a2b&displayLang=en

Har prøvet at downloade begge versioner.

Jeg har selv Windows XP Pro SP3 (32bit tænker jeg. Det er den "gamle"
udgave.)

x64 filen kan ikke installeres, da det ikke er et 32bit
installationsprogram, bliver jeg meddelt.

x86 filen åbner et vindue med SQL Server Installation Center med diverse
faneblade (Planning, installation, maintenance, tools, resources, advanced
og options).

Men jeg kan ikke finde nogle steder, hvorjeg kan installere Management
Studio.

Hvad har I af erfaringer her