Vandtæt ledningsgenmenføring
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 08-03-09 14:53

Hej igen

Kan i også klare denne, hvor man kan få fat i sådan en ?
Til UVlygte, det skrues ned i proppen skal være ca. 10 mm.
Lenningen er 6 mm.

Sten

Fra : Happy Diver

Dato : 08-03-09 17:34

Sten Nordstrøm <stenn@webspeed.dk> skrev:
> [...]
>
>Kan i også klare denne, hvor man kan få fat i
sådan en ?
>Til UVlygte, det skrues ned i proppen skal være

Nu ved jeg ikke hvilken finish du går efter, men
de hedder forskruninger på dansk eller cabel
glands på internetsk. De fåes i alle størrelser,
materialer og kvaliteter.

Fra : Thomas VJ

Dato : 30-03-09 22:14

"Happy Diver (slet 4X4OB)" <skumbanandk@4X4OByahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke hvilken finish du går efter, men
> de hedder forskruninger på dansk eller cabel
> glands på internetsk. De fåes i alle størrelser,
> materialer og kvaliteter.

Internetsk??? Er det det sprog de snakker derude på den døgnflue de kalder
internettet ?

Mvh,
Thomas