Skærme
Fijala 3554
Hvilken fladskærm kører på ekstern strømfo~
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 21:02

Tja subj: siger vel næsten det hele.
Jeg har brug for en fladskærm, om den er med TV-tuner betyder ikke så meget.
Den skal kunne tilsluttes direkte til 12 volt, da det er til brug på et
skib, og der er ikke alt for meget strøm til rådighed, så jeg vil helst
undgå en converter.
Størrelsen betyder ikke så meget, selv en 15" vil kunne gøre det. Jeg har
søgt på EDB-Priser men der er flere steder fejl i oplysningerne, så selvom
jeg søger på ekstern, er det alligevel med AC når jeg slår de pågældende
skærme op på deres repektive hjemmesider.
Hvad skal jeg se efter?

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Max

Dato : 08-03-09 21:09

Hej Ole

> Hvad skal jeg se efter?

Jeg ved ikke om de stadigvæk findes, men jeg har brugt
mange Sony fladskærme med ekstern 12 V forsyning.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 21:12

> Hej Ole

> Jeg ved ikke om de stadigvæk findes, men jeg har brugt
> mange Sony fladskærme med ekstern 12 V forsyning.

Hej Max

Du kan vel ikke tilfældigvis huske model/nummer?

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Max

Dato : 08-03-09 21:16

Hej Ole

> Du kan vel ikke tilfældigvis huske model/nummer?

Jeg vender lige tilbage imorgen mandag.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 09-03-09 08:06

Hej Ole

> Du kan vel ikke tilfældigvis huske model/nummer?

Jeg kunne ikke engang huske mærket :)

Jeg kan se at det ikke var Sony det drejede sig om,
men en af dem der bruger 12 VDC er en:

AMITECH MVS-WR190C

--
Mvh Max

Fra : Optimus Prime

Dato : 09-03-09 09:28

Ole Axelsen skrev:
> [...]
> meget. Den skal kunne tilsluttes direkte til 12 volt, da det er til brug
> på et skib, og der er ikke alt for meget strøm til rådighed, så jeg vil

Har på jobbet har vi 2 ældre Samsung modeller (17") som har ekstern
forsyning...

Syncmaster 720b og Syncmaster 172s - begge forsynes med en omformer der
står 14V/3.0A på

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 19:21

"Ole Axelsen" <oleaxelsen(a)stenstrupmail.dk> skrev i meddelelsen
> Tja subj: siger vel næsten det hele.
> Jeg har brug for en fladskærm, om den er med TV-tuner betyder ikke så
> meget.

Problemet er løst. Jeg havde selv min egen første 17" Head skærm liggende,
og mente den var defekt. Det viste sig dog at defekten ikke betyder noget i
den sammenhæng jeg skal bruge den. Den kører direkte på 12 volt, så det er
jo perfekt

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.