Hvilken datatype til tidspunkt
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 15:05

Hej.

Jeg skal gemme dato og tidspunkt i MS SQL 2005 Express.

Jeg har DateTime til datoen og tidspunktet havde jeg også forsøgt med
DateTime (pga. ordet time indgik) men det ser ikke udgil at være den rigtige
type alligevel.

Umiddelbart kan jeg ikke finde mere passende type til at gemme tidspunkt

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 08-03-09 15:33

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> type alligevel.
>
> Umiddelbart kan jeg ikke finde mere passende type til at gemme tidspunkt

Hvorfor ikke DATETIME og kun et enkelt felt ?

Arne

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 18:19

"Arne Vajhøj" <arne@vajhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke DATETIME og kun et enkelt felt ?

Jeg troede ikke, at det var muligt at gemme dato og tid i samme felt OG
derefter kun trække enten dato eller tid ud af feltet til at vise det ene i
een label/textbox o.l. og det andet i en anden label/tekstbox

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 08-03-09 18:43

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> derefter kun trække enten dato eller tid ud af feltet til at vise det ene i
> een label/textbox o.l. og det andet i en anden label/tekstbox

Alle programmerings sprog jeg kan komme i tanke om har den
mulighed.

Arne