Vedr. Steam
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 07-03-09 21:48

Hej,

Jeg har genindlæst XP hvilket har forårsaget, at noget af Steams filer er
bortkommet og XP ikke kan se om Steam er installeret. Når jeg så prvber at
downloade Steam igen, foreslår den selv et bibliotek (doc. and settings\mit
navn\ osv) men stopper fordi der er nogle filer den ikke kender. Kan man
slette alt der relaterer sig til Valve og Steam og så prøve at geninstallere
Steam? Kan den forstå det?

mvh
hh

Fra : Martin

Dato : 08-03-09 15:11

Hans-Henrik Husen wrote:
> [...]
> slette alt der relaterer sig til Valve og Steam og så prøve at geninstallere

Jep det kan du, det eneste der ryger er dine specielle settings i
spillene, men selve spillene skal bare downloades på ny, og Steam kan
godt huske hvilke spil du har købt, hvis du selvfølgelig bruger samme
login/kodeord som da du købte de spil

Fra : Bufferzz

Dato : 08-03-09 16:23

> men stopper fordi der er nogle filer den ikke kender.

Hvad hedder de filer den ik kender ?

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 08-03-09 17:37

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder de filer den ik kender ?

Det var "gamle" Steam filer fra den originale installation der lå i
biblioteket Valve\Steam under Programmer. Men jeg slettede filerne, og så
genindlæste jeg Steam - men det pudsige var nu, at den oprettede et
bibliotek der hed Steam (og ikke Valve) og lagde filerne derned og nu kan
Windows finde dem. Men den ville ikke overskrive de gamle filer. Hvorfor den
så brokkede sig når den alligevel ikke skulle bruge det gamle bibliotek, ved
jeg ikke.

mvh
hh