HAWX er bare så WOW! :o)
Fra : Mads

Dato : 06-03-09 21:42

Hej

Har lige prøvet demoen af HAWX.
Hold da k... en gang luftkamp. Det går edder..... stærkt.
Man kom helt til at svede.

Den demo kan sgu anbefales. Jeg glæder mig til den 19. når
det færdige spil udkommer. Så skal der sgu flyves.

mvh Mads

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 08-03-09 09:05

> Den demo kan sgu anbefales. Jeg glæder mig til den 19. når
> det færdige spil udkommer. Så skal der sgu flyves.

Jep, prøvede den selv her til aften og var glædeligt overrasket, ja det er
arcade flyvning, men det er sgu lavet så man netop føler spændingen og "YES"
faktor når man får nakket en af de 4 svære fly til sidst i missionen.

Desuden kører spillet faktisk glidende på min gamle bærbare fra 2006 som
dengang var state of the art men som nu ikke ligefrem kan trække nye spil
ret godt, ja, jeg havde alle de ting som de foretrak i minimum requirements
men det gik som smurt, også når man tøffede ned til Rio for at lave lidt
slalom imellem de mange mange bygninger :).

Så jeg ser skam også frem til den 19. Marts!.

Mvh
Silver.

Fra : Mads

Dato : 08-03-09 11:04

On Sun, 8 Mar 2009 09:04:47 +0100, "Michael 'Silver'"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>faktor når man får nakket en af de 4 svære fly til sidst i missionen.

Jeg syntes det var fedt med den måde at flyet i den første
træningsmission kunne både stalle og rulle rundt om sig selv
for at komme bagved en modstander.
( Selvom synsvinklen i den mission var forfærdelig )

mvh Mads

Fra : Nicolai

Dato : 09-03-09 01:18

> Har lige prøvet demoen af HAWX.
Samme her - på din opfordring.

> Hold da k... en gang luftkamp. Det går edder..... stærkt.

MAX!

> Man kom helt til at svede.
Det holder! :)

> Den demo kan sgu anbefales. Jeg glæder mig til den 19. når
> det færdige spil udkommer. Så skal der sgu flyves.

HØRT!

ENDELIG et flyspil der rykker :)

Fra : Kim

Dato : 11-03-09 07:51

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev
> [...]
> Man kom helt til at svede.
>
> Den demo kan sgu anbefales. Jeg glæder mig til den 19. når
> det færdige spil udkommer. Så skal der sgu flyves.

Det må prøves, hvad styrer I med, Keyboard+mus,
gamepad eller joystick ?

Hvad og hvilken type kan anbefales til newbie i flysimulator ?

Mvh Kim

Fra : Mads

Dato : 11-03-09 18:48

On Wed, 11 Mar 2009 07:51:21 +0100, "Kim" <Spam@noway.dk> wrote:

> [...]
>gamepad eller joystick ?
>
>Hvad og hvilken type kan anbefales til newbie i flysimulator ?

Hej

Jeg bruger et joystick.
Det er et Logitech Extreme 3D Pro og det kan varmt anbefales,
både til begyndere og til garvede gamere ( som mig selv )

Det er rimeligt solidt og koster ikke alverden. Set til 280 i Bilka.

Det har trottle, altså gashåndtag, masser af knapper og vrid
som bruges til haleroret i fly spil.

Nu skal det så lige siges at HAWX ikke er en fly simulator, men
snarere et fly spil. En sim er jo lavet for at være realistisk og man
sidder selv inde i flyet. Her "hænger" man jo bagved og ser det
hele udefra. Antallet af missiler og bomber man har med er vist
heller ikke særligt realistisk. Men pyt, for os der elsker action
frem for realisme er det et fedt spil.

mvh Mads

Fra : Nicolai

Dato : 11-03-09 21:58

> [...]
> hele udefra. Antallet af missiler og bomber man har med er vist
> heller ikke særligt realistisk. Men pyt, for os der elsker action

Vil man have realisme er Flight Simulator jo for nice.

Hawk er arcade action - på den fede måde :)

Fra : Mads

Dato : 11-03-09 23:02

On Wed, 11 Mar 2009 21:58:10 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Hawk er arcade action - på den fede måde :)

HAWX, ikke Hawk. Sorry, ku ik la vær.

Fra : Nicolai

Dato : 12-03-09 18:19

> HAWX, ikke Hawk. Sorry, ku ik la vær.

Men tak - havde faktisk overset den - ikke mere øl til mig ;)

Fra : Martin

Dato : 14-03-09 12:36

Kim wrote:
> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev

> Det må prøves, hvad styrer I med, Keyboard+mus,
> gamepad eller joystick ?

Nu har jeg prøvet demoen med alle 3 ting - og synes egentlig ikke at det
bliver sværerer af at bruge keyboard (uden mus).

Meget let at styre faktisk, og grafikken er rigtig skøn (kører i
1920x1600, 60Hz)

Demoen er dog lige let nok på normal :D

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-09 17:00