Dead Space PC resolution
Fra : Kim

Dato : 06-03-09 12:23

Lige meget hvilken resolution jeg sætter den på
kommer der en sort kant i højre side af skærmen.
Monitor ViewSonic E92f+-2 [19" CRT] (PAT044701355)
Grafik Kort NVIDIA GeForce 9800 GTX+ (512 MB)
Sætter den "normalt" til 1024*768, og har været dem alle
igennem.

Nogen der har et råd ?

Mvh Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-03-09 15:38

"Kim" <Spam@noway.dk> wrote in message
> [...]
> Grafik Kort NVIDIA GeForce 9800 GTX+ (512 MB)
> Sætter den "normalt" til 1024*768, og har været dem alle

Kan man sætte opdaterings frekvensen i spillet ? Hvis ja, så prøv med 60htz.

Bjarne K.

Fra : Kim

Dato : 06-03-09 16:03

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev

> Kan man sætte opdaterings frekvensen i spillet ? Hvis ja, så prøv med
> 60htz.

Ja, man kan sætte den på ca 60, 70, 80 og
100 htz i de forskellige størrelser.

Men hvad vil det hjælpe med den sorte bjælke i højre side ?

Mvh Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-03-09 18:56

> "Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev

> Ja, man kan sætte den på ca 60, 70, 80 og
> 100 htz i de forskellige størrelser.
>
> Men hvad vil det hjælpe med den sorte bjælke i højre side ?
>
> Mvh Kim

Jeg har tit haft problemer med at få billedet til at passe til skærmen, hvis
jeg har kørt med forkert htz. Kan dog ikke huske, om det er helt tilbage til
crt skærme.

Men der sker jo ikke noget ved at prøve om det ændre noget.

Bjarne K.

Fra : Bruno

Dato : 07-03-09 14:37

Bjarne K. wrote:
> "Kim" <Spam@noway.dk> wrote in message

> Kan man sætte opdaterings frekvensen i spillet ? Hvis ja, så prøv med 60htz.

60 Hz er da lig med hovedpine når vi taler en CRT skærm!

Kim, grunden til den sorte linje er tænkeligt spillet bruger en anden
skærmfrekvens end du gør normalt, så indstillingerne på din skærm passer
ikke. Hvis din skærm er "klog" nok kan den huske forskellige
indstillinger til forskellige frekvenser, så kan du blot bruge knapperne
på skærmen og indstille den så det passer i spillet.

Alternativt, så stil spillet til samme opdateringsfrekvens som når du
står i Windows. Hvis det er helt sort snak, så spørg hellere i en
Windows gruppe for hvordan du ser frekvensen kan afhænge af Windows
version og grafikkort drivere.

Mvh
Bruno

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-03-09 15:03

"Bruno" <x@c.d> wrote in message news:gott8l$kuu$1@newsbin.cybercity.dk...

> 60 Hz er da lig med hovedpine når vi taler en CRT skærm!

UPS, jeg overså, at det var en crt skærm,

Bjarne K.