Små stik
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 06-03-09 15:32

Jeg mangler nogle samlestik til min UVlygte, de nå højst være 45 mm. i
samlet stand.
Nogen der ved hvor man kan købe dem, i området af KBH. eller på nettet.

Sten

Fra : Thomas VJ

Dato : 06-03-09 15:51

"Sten Nordstrøm" <stenn@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler nogle samlestik til min UVlygte, de nå højst være 45 mm. i
> samlet stand.
> Nogen der ved hvor man kan købe dem, i området af KBH. eller på nettet.

Nu har jeg ikke så meget tjek på hvad samlestik er, men mon ikke Brinch
Electronic i Frederiksborggade kan hjælpe dig?

--
Mvh,
Thomas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 06-03-09 08:35

On 6 Mar., 15:31, "Sten Nordstrøm" <st...@webspeed.dk> wrote:
> Jeg mangler nogle samlestik til min UVlygte, de nå højst være 45 mm.. i
> samlet stand.
> Nogen der ved hvor man kan købe dem, i området af KBH. eller på nettet.

Har du prøvet RS components?

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 06-03-09 18:18

Jeg har været inde at kigge men hvis der ikke er et billede ved jeg ikke
hvad det er for jeg kender ikke de forkortelser

Sten

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 06-03-09 23:46

Sten Nordstrøm wrote:
> Jeg har været inde at kigge men hvis der ikke er et billede ved jeg ikke
> hvad det er for jeg kender ikke de forkortelser
>
> Sten

Prøv at spørg i elektronik nyhedsgruppen, der vil jeg tro du finder
bedre hjælp.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Happy Diver

Dato : 08-03-09 09:27

Sten Nordstrøm <stenn@webspeed.dk> skrev:
> [...]

Brug Tamiya-stik. Ca. 40mm samlet.
De fåes alle steder. Jeg er sikker på Brinck har
dem og ellers gav en hurtig googler:
http://www.batt.dk/group.asp?group=307

God fornøjelse med projektet.

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 08-03-09 14:18

Mange tak til jer alle, nu har jeg hvad jeg skal bruge

Sten