Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Flytte SP penge midlertidigt?
Fra : Snuden

Dato : 06-03-09 01:05

Hej

Jeg kan konstatere, at mine SP midler er reduceret ca. 6000,- kr fra 2007 og
til dd. lidt træls.

Kan man flytte investeringen til f.ex nogle obligationer som et slags
sikkerhedsnet? Det er min plan, at hæve midlerne når jeg kan.

Snuden

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-03-09 01:49

Snuden wrote:

> Kan man flytte investeringen til f.ex nogle obligationer som et slags
> sikkerhedsnet? Det er min plan, at hæve midlerne når jeg kan.

Enten skal de hæves i år eller også skal du vente til du bliver 65.

--
Jesper Lund

Fra : Jens

Dato : 06-03-09 20:32

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man flytte investeringen til f.ex nogle obligationer som et slags
> sikkerhedsnet? Det er min plan, at hæve midlerne når jeg kan.

Ja, du kan via Folkebørsen placere dem i ATP lange obligationer
http://folkeborsen.atp.dk/X4/wrr/folkeboersen/Velkommen.do

desværre er deres platform gået ned, godt nok et hulbrystet system de har
etableret
Vh.

Fra : Thomas

Dato : 09-03-09 08:35

> [...]
>
> Kan man flytte investeringen til f.ex nogle obligationer som et slags
> sikkerhedsnet? Det er min plan, at hæve midlerne når jeg kan.

Lidt sent at flytte dem når skaden er sket.

Det koster sikker noget i administrationsgebyr at flytte dem og når du kan
hæve dem fra 1 juni (forudsat det går igennem) så tror jeg ikke du får noget
ud af at flytte dem.

Mvh
Thomas