Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
ATP og SP
Fra : bosol

Dato : 03-03-09 06:54

Fejlside Der er desværre opstået en fejl. Prøv igen senere.
http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/atp/atp.dk
Ved nogen her hvad der er galt, det er alle døgnets timer der er
lukket ! Der er da altid adgang til SKAT.dk

Fra : Elmand

Dato : 03-03-09 14:56

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse
Fejlside Der er desværre opstået en fejl. Prøv igen senere.
http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/atp/atp.dk
Ved nogen her hvad der er galt, det er alle døgnets timer der er
lukket ! Der er da altid adgang til SKAT.dk

At 500000 danskere på samme tid vil have information om hvordan man får fat i
kolde kontanter.

Med venlig hilsen
Kurt Espersen

Fra : bosol

Dato : 03-03-09 07:55

On 3 Mar., 15:56, "Elmand" <elm...@fjernpc.dk> wrote:
> [...]
> lukket !  Der er da altid adgang til SKAT.dk
>
> At 500000 danskere på samme tid vil have information om hvordan man får fat i

Ja men ikke alle sidder op hele natten dvs. kl 02 - 03 - 04 - 05
Jeg fandt tilgengæld saldoen på min E-boks.dk pr. 1.1.2007 !

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-03-09 23:33

bosol wrote:

> Ja men ikke alle sidder op hele natten dvs. kl 02 - 03 - 04 - 05
> Jeg fandt tilgengæld saldoen på min E-boks.dk pr. 1.1.2007 !

Quiz: tror du saldoen per 3/3-2009 er større eller mindre?

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-03-09 21:09

Claus Skaarup \(Arbejde\) wrote:

> Det er vist et 100-kroners spørgsmål i Hvem vil være millionær

Du mener: hvem *var* millionær..

--
Jesper Lund