Skøre kat *G*
Fra : Ladyinred

Dato : 03-03-09 09:38

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-09 10:22

In news:49acec53$1$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Ladyinred <Ladyiinred@gmail.com> typed:
> Fredo prøver vist lidt grænser af her
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11055
>

> Han tror selv på det
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11053

LOL Katte kan altså finde på det mest utrolige, så man simpelthen må
grine. Fredo kan da umuligt ligge behageligt der, men det finder han nok ud
af når han bliver søvnig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ladyinred

Dato : 04-03-09 08:02

> LOL Katte kan altså finde på det mest utrolige, så man simpelthen må
> grine. Fredo kan da umuligt ligge behageligt der, men det finder han nok
> [...]

Hehe... nej jeg også svært ved at forstestille mig at det har været
behageligt
Da han skullesove fandt han et mere behageligt sted
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Klaus G.

Dato : 03-03-09 23:53

> Fredo prøver vist lidt grænser af her

> [...]
Jamen går den, så går den :)

Vores katte har en fetish med at ligge på ryggen tror jeg, her er et par
stykker:
http://www.seth-enoch.dk/data/phoo/2009_02_01/medium/P7265831.JPG
http://www.seth-enoch.dk/data/phoo/2009_03_03/medium/P3016070.JPG

Flere billeder af de dejlige katte kan ses her:
http://www.seth-enoch.dk/index.php?photos/album/6.html

Og ja, vi ved godt at Nala(hende den stribede) er ved at være for rund. Hun
skal snart på kur :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Ladyinred

Dato : 04-03-09 08:12

> [...]
> http://www.seth-enoch.dk/index.php?photos/album/6.html
>
> Og ja, vi ved godt at Nala(hende den stribede) er ved at være for rund.

Skønne billeder af dine dejlige katte.

Da vi var til vaccination i januar mente dr.dyr at Fredo skulleaf med ca
½kg. Hans delle under mavsen var lidt for stor mente han.
Det er bare lidt svært når man har 2 andre mislinger der godt kan tåle lidt
mer' på sidebenene og de har mad 'ad libitum' døgnet rundt Og vores
Fredo ææææælsker mad *G*
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 04-03-09 20:16

Klaus G. wrote:
> Vores katte har en fetish med at ligge på ryggen tror jeg, her er et par
> [...]

Er det ikke sjældent med katte, som er _så_ gode venner?

De er måske vokset op sammen?

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 05-03-09 10:52

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en
meddelelse news:gomk27$vlp$1@newsbin.cybercity.dk...

> Er det ikke sjældent med katte, som er _så_ gode venner?
>
> De er måske vokset op sammen?

Hej

Her kan I se mine to tortietøser Mille og Stribemis:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=nilleslyst&picnumber=10952

som stadig i en alder af ca. 2? år ligger i arm og sover sammen, hvad mine
to andre katte Lulu og Bølle, (som ikke er i familie) aldrig gør.
Tøserne vasker også hinanden i panden og bag ørerne og har helt tydeligt en
følelse af samhørighed, som de andre to ikke har.
Jeg er derfor glad for, at jeg tog dem begge to med mig hjem i sin tid, selv
om jeg faktisk kun var kommet for at hente én killing.

mvh Anelise

Fra : Ladyinred

Dato : 05-03-09 11:50

> [...]
> Jeg er derfor glad for, at jeg tog dem begge to med mig hjem i sin tid,
> selv om jeg faktisk kun var kommet for at hente én killing.

Hej Anelise.

Det er bare så dejligt når de har det sådan sammen som dine to på billedet

Vores 2 skovtrolde kunne slet ikke drømme om at ligge sammen mere
(desværre). Det var ligesom fra de blev neutraliserede så skete der et eller
andet, før den tid kunne de også putte hos hinanden.

Det var også meningen vi kun skulle ha' en killing da vi hentede Fredo men
så synes vi det var synd at skille dem ad så de kom med hjem begge to
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : battlefields

Dato : 05-03-09 15:45

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
selv
> om jeg faktisk kun var kommet for at hente én killing.

Det er dejligt når kattene hygger sig sammen.
Her sover vore siamesere næsten altid flere sammen, det er typisk for
siamesere.
Der er flere eksempler her på siden, både mor med børn og voksne ubeslægtede
katte:
http://www.battlefields.dk/kattene.htm

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 06-03-09 15:03

> Er det ikke sjældent med katte, som er _så_ gode venner?
Ikke hos os :9

> De er måske vokset op sammen?
Jeps. Men kommer fra to forskellige hustande.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 05-03-09 14:18

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Fredo prøver vist lidt grænser af her

> [...]

Det er fandengaleme det sjoveste jeg har set længe =D

HC

Fra : Ladyinred

Dato : 05-03-09 14:41

> Det er fandengaleme det sjoveste jeg har set længe =D
>
> HC

Ja det er godt nok mere sjældent end normalt det han der har fundet på *G*
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-03-09 23:58

Hans Christian Vang wrote:

> Det er fandengaleme det sjoveste jeg har set længe =D

+1 :)

Stig Johansen