Hunders blufærdighed når de skider
Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-09 12:29

Hunders blufærdighed når de skider

At lette ben op ad et træ, sker med stolthed
Men at presse en lort ud er vist en sårbar stilling hvis en artsfælle skulle
finde på at angribe - kan der være andre grunde til at de UDADTIL VIRKER
ynkelige og blufærdige i den situation?
Dyr der har samleje der sigter mod formering er diskrete , igen vel nok for
at undgå angreb fx fra en rival.
Men dyr der onanerer eller har status-symbol samleje er ret ligeglade med
tilskuere - har du observeret andet ?

Kreativ blotter-intelligens findes ikke blandt muslimer, konfuzianere, jøder
og viktorianske kristne, gør den?.
Talrige store vestlige tænkere har påpeget det bekvemme og ufarlige i
nøgenhed, og at kun kulde kan retfærdiggøre, at man skjuler sandheden om
hvordan man egentlig ser ud, og at "Klæder skaber folk" dvs er en ynkelig
forfængeligheds-krykke for forsigtigpetere, der ikke respekterer sig selv,
som de de.
Når jeg udlejer, oplyser jeg tidligt, at hvis det er en varm sommerdag, og
de har besøg af konforme forældre eller elskerinder og nødig ser nøgne mig i
haven, så skal de huske at give varsel, og det glemmer de, og deres gæster
har en frigjort facade (eller vil ikke stå ved, at de er lidt bornerte) ,
men der fnises af mig bag min ryg, for folk kan lide at være farisæere og
hæve sig selv ved at se ned på andre, når de endelig "har noget på dem" ,
og da ingen kan modsige glistrup-synspunkter, så er her et kærkomment
alibi. Glistrups kone måtte finde sig i, at når hun havde veninder ved
poolen og han ville have en svømmetur, så var han nøgen - why not?
Når man er overvægtig, burde man være lykkelig fri for mistanke om at man er
ekshibitionist. Men for at kunne fnise, har folk brug for at opdigte at "han
tror vist han har noget at vise frem".
På fortovet foran mit hus, hvor jeg ofte har kortvarige ærinder - og én gang
et minutlangt : at skovle sne en næsten øde tidlig morgen - sker det at jeg
bemærker at mine nederdel-eksperimenter afføder smil præget af undren.
Selvfølgelig kan folk ikke gætte, at jeg er ved at udvikle en efterligning
for pensionister af kinesisk børnehave-uniform, hvor man kan sprede ben over
en kattebakke eller noget skyggefuld jord og undgå at tøj vædes, når man
lader sit vand.
Selve det at turde være anderledes, har en mission eller to: Det sætter
tanker i gang hos folk, og de vil uvægerlig lande på, at ingen generes.
Muslimer chokeres og fatter at de er kommet til et folk med en frigjorthed,
som de slet ikke har fantasi til at leve sig ind i. Både de og japanere er
af deres mor i spædbarnsalderen blevet indoktrineret , at det er klogt at
være som andre. Det er det også hvis man kun stiler mod kortsigtede mål fx
popularitet. Hvis man på en nem ufarlig måde vil forbedre verden, er det en
anden sag.
Danmark havde under Napoleonskrigene en konge, som kaldtes sindssyg, fordi
han onanerede frit i sit hjem uden at skjule det for tjenestefolkene, men
som på ingen måde var sindssyg, siger ny forskning (Christian den 7.)
Jo flere der tør moone muslimerne - eller hellere: være ligeglad med deres
snerpethed - jo før får vi et bedre og friere land, og jo mere forstår
muslimerne, at vi ikke vil ændre os i Sharia-retning, nogensinde.
Der er ingen modvilje mod medmennesker i at være sig selv.Måske en slags
lavmælt vrængen som Holbergs af en hyklerisk kultur - men intet uterligt,
krænkende, provokerende eller udstillende. Lev og lad leve.
CASE: Nord-Bellevue badestranden var i 90erne skiltemærket som
nøgenbadestrand og en tidlig morgen tævede nogle muslimteenagere et par
nøgenbadere. Det fik Gentofte kommmune til at opsætte ændre skiltning efter
muslim-ønske, men kommunen blev banket på plads af bl.a. en
bøsseorganisation.
CASE: I Esbjerg fik en enlig midaldrende mand med svømmebassin og have en
ubetinget dom på ½ år for at tillade at kvarterets børn brugte
svømmebassinet nøgent mens han var nøgen i nærheden.Sådant overgearet
pædofilhysteri må man leve med i provinsen men alle har en pligt til at vise
myndighederne at i deres kommune ønskes tolerance overfor af afvigelse der
er uvoldelig.
Skik følge eller land fly , kan være OK slogan imod fremmedkulturelle, der
har krævesyge mht badeforhæng i skolerne- Men mellem danskere blander
myndighederne sig uden om, og politiet ignorerede da også en klage fra
børnehaven om, at jeg med bar overkrop solede mig på fortovet nær
børnehaven.
De gamle romere sagde "Det du ikke dør af, bliver du stærkere af".
De tobaks-intolerante søger at udvide deres jagt-territorie og vil gerne
gøre vort fædreland overvægts-intolerant.
Ekstrabladets journalist "Pedro" var i min gymnasietid med til at starte den
ulovlige , frihedskæmper-sendestation "Merkur" og er blandt de mange der -
som Glistrup - mente, at folk skal blande sig uden om hvad ikke rager dem.

Fra : T. Petersen

Dato : 04-03-09 08:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> den ulovlige , frihedskæmper-sendestation "Merkur" og er blandt de mange
> der - som Glistrup - mente, at folk skal blande sig uden om hvad ikke

Bo Warming , du er og bliver et vrøvlehoved.....
Hvis nogen skulle være i tvivl tjah..
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bo+warming&meta=&aq=f&oq=

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-03-09 12:35

In news:49ae305d$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
T. Petersen <t@petersen123.com> typed:
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Bo Warming , du er og bliver et vrøvlehoved.....
> Hvis nogen skulle være i tvivl tjah..
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=bo+warming&meta=&aq=f&oq=

Og hvis vrøvlehovedet ikke blev citeret i grupperne, så slap alle vi der har
ham i filteret også for hans udgydelser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : T. Petersen

Dato : 04-03-09 13:13

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Og hvis vrøvlehovedet ikke blev citeret i grupperne, så slap alle vi der
> har ham i filteret også for hans udgydelser.

Øh ,Tove du har lige citeret ? : D
Nå nu skete det igen... LOL

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-03-09 13:39

In news:49ae7041$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
T. Petersen <t@petersen123.com> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Øh ,Tove du har lige citeret ? : D
> Nå nu skete det igen... LOL

Joooh, det gjorde jeg da, men blot for at gøre dig opmærksom på, at BW
befinder sig i manges filter, hvad du sikkert også er klar over. Jeg tror
ikke at nogen vil tage anstød af, at jeg citerer dig.

Fra : apollo14

Dato : 04-03-09 17:00

T. Petersen skrev:
-klippet en masse ævl om en vis person væk -

Som så pænt siger, lad dog vær med at citerer hele hans tekst, det er
sådan os, der har ham i killfilteret, ser han beskeder, hvis man på et
tidspunkt ikke svarer ham, så stopper han vel sin fremfærd.