Godt opdraget??
Fra : Ralph

Dato : 01-03-09 18:18

Det er min datter jeg snakker om, hun så en forladt hund da hun kom hjem for
lidt siden, den var ikke med på at hun skulle læse dens hundetegn, så hun
prøvede at lokke den med hjem, det lykkedes desværre ikke, den stak af igen.
Hendes begrundelse for at tage den hjem var at hun var bange for at den
skulle bide hende, så hun mente jeg skulle læse tegnet.
Da blev far stolt, min datter mener jeg er så god til dyr at jeg kan få dem
til alt, men hun sagde bare: "Så er det jo ikke MIG der bliver bidt" Sød
pige

--
Ralph

Fra : Hm

Dato : 01-03-09 21:02

> [...]
> Da blev far stolt, min datter mener jeg er så god til dyr at jeg kan få
> dem til alt, men hun sagde bare: "Så er det jo ikke MIG der bliver bidt"

Hanne

Fra : ager

Dato : 02-03-09 07:53

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Da blev far stolt, min datter mener jeg er så god til dyr at jeg kan få
> dem til alt, men hun sagde bare: "Så er det jo ikke MIG der bliver bidt"

dygtig pige!.

Det er ikke så længe siden at min store dreng var meget forsinket i forhold
til hvornår han plejer at være hjemme fra skole, han ringede og bad mig
komme med det samme, for der havde stået en stor golden ved deres
busstoppested og spist græs.. ? Og han bestemt ikke kunne lide at den skulle
gå der ved vejen.
ingen af kammeraterne kendte til den (vi bor i et lille lokalsamfund, hvor
alle ved hvad alle har) så jeg tog en hundesnor og et halsbånd med og
traskede der hen, og ganske rigtigt, der stod en flok drenge og en stor
småtyk golden han. Han havde så både halsbånd og tegn på, men hørte til ret
langt herfra, så vi tog ham med hjem i gården, gav ham noget vand, og ringde
på det nummer der stod på, men nummeret eksisterede ikke?.
så tjekke adressen, men med samme nummer som resultat, hvad gør man så?
politiet.. de ringede tilbage en halv time efter, og havde i mellemtiden
fået støvet en ejer op. Sådan et fjols, i det mindste kan man da få skiftet
informationerne på sådan et skilt.
Han boede ikke så langt herfra, og havde gjort det i et års tid!!, hunden
"plejede" at gå sine veje!.. altså!
så han kunne se frem til bøde for dit og dat, så kan han lære det.
Hunden har vi ikke set mere til, så måske manden også har sørget for, at
hunden ikke løber sin vej mere..

Mvh. Marie -der er glad for at ungerne kan tage affære.

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-03-09 12:17

In news:49aac34d$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:
> [...]
> til dyr at jeg kan
> få dem til alt, men hun sagde bare: "Så er det jo ikke MIG der bliver

Respekt for din lille datter. Hun har (selvfølgelig) en stor tiltro til
hendes far, som i hendes øjne kan klare det hele.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : HAWK

Dato : 02-03-09 17:37

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> In news:49aac34d$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
> Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:
>

> Respekt for din lille datter. Hun har (selvfølgelig) en stor tiltro
> til hendes far, som i hendes øjne kan klare det hele.

sådan en datter har jeg også haft.

Nu er hun 12 år og til min store forfærdelse er der begyndt at snige sig et
"næsten" ind i sætningen

Fra : Ralph

Dato : 02-03-09 18:21

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Respekt for din lille datter. Hun har (selvfølgelig) en stor tiltro
> til hendes far, som i hendes øjne kan klare det hele.

Jeps, jeg skrev - med vilje - ikke hendes alder, da jeg håbede på en sådan
kommentar, hun er 20 (og "hjem" er også en tilsnigelse, hun bor 30 km.
herfra, men bruger selv termen "hjem" her hjemme hos os)

--
Ralph

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-03-09 18:30

In news:49ac158c$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]
> sådan kommentar, hun er 20 (og "hjem" er også en tilsnigelse, hun bor
> 30 km. herfra, men bruger selv termen "hjem" her hjemme hos os)

LOL Tjah, jeg skrev jo lille pige, men mon hun ikke vil forblive det
altid. Farmand er nu den allerbedste uanset hvor gammel man bliver. Jeg
havde kun min dejlige far til jeg rundede de 30, men jeg forblev hans
"lille" pige til det sidste.

Fra : jopa

Dato : 02-03-09 19:36

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev
>Jeg havde kun min dejlige far til jeg rundede de 30, men jeg forblev hans
>"lille" pige til det sidste.

Sådan er det.
jeg er også min kones lille dreng

--