Trådhegn søges
Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-02-09 15:55

Jeg skal bygge en hundegård og leder i den forbindelse
efter et trådhegn der er 180 cm højt og har en maskestr.
på 5x5 cm i galv. tråd. Kan ikke finde nogen forhandlere
på Sjæland, men kun i Jylland.
http://www.hegnslagret.dk/Hegn/havehegn.htm
varenr. 10466. Han holder delvist fri i uge 10, så der skal man
vente på at få fra til ugen efter. Lidt træls når vi nu gerne
vil have hunden ud at gå hurtigst mulig.
Ligeledes hvis der er en der har set en god vejledning i opsætning
af sådant et trådhegn på rundstokke, er jeg modtagelig for links

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : jopa

Dato : 28-02-09 16:08

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev
> Jeg skal bygge en hundegård og leder i den forbindelse
> efter et trådhegn der er 180 cm højt og har en maskestr.
> på 5x5 cm i galv. tråd.

Hvad slags hund ?
Min hopper/kravler let over et sådant hegn.
Det bedste er rigtige moduler til hundegård hvor hunden ikke kan få fodfæste

Ved ikke lige hvor du kan købe det du efterlyser
--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : battlefields

Dato : 28-02-09 16:53

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
fodfæste

> Ved ikke lige hvor du kan købe det du efterlyser

Hejsa
Bilka har (fra i morgen søndag) hundegårdelementer på tilbud.
En låge koster 799 kr og et fag koster 499 kr.
Hilsen Vibeke

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-02-09 16:56

jopa tastede følgende:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev
>
> Hvad slags hund ?
Lab./Slæde
> Min hopper/kravler let over et sådant hegn.
Er det en halv kænguro??
Hegnet skal være 180 cm med en maskestr. på 5x5 cm.
Så det skal være små poter hvis den skal kravle.
> Det bedste er rigtige moduler til hundegård hvor hunden ikke kan få fodfæste
Så nøjes jeg med det næstbedste
> Ved ikke lige hvor du kan købe det du efterlyser
OK, men tak for tankerne.

Fra : jopa

Dato : 28-02-09 17:18

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev

> Er det en halv kænguro??

Ja næsten det er en schæfer og de kan nemt kravle over hvis de kan få fat i
noget på vejen op.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-03-09 09:04

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ligeledes hvis der er en der har set en god vejledning i opsætning
> af sådant et trådhegn på rundstokke, er jeg modtagelig for links

Vi fandt stadig ikke ud af, hvilken type hund det var....

Men jeg ville da kigge efter fårehegn, som er en del billigere.

Men maskerne er selvfølgelig større.

M.V.H....Benny..

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-03-09 15:28

Benny Mortensen tastede følgende:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Vi fandt stadig ikke ud af, hvilken type hund det var....
Det var li'godt satans Kig i mit svar til Jopa

> Men jeg ville da kigge efter fårehegn, som er en del billigere.
>
> Men maskerne er selvfølgelig større.
Og jeg skal stadig have det i maskestørrelse 5x5.

Ikke fordi jeg ikke påskønner folks interesse i at hjælpe,
men det ville være en stor hjælp for alle parter at læse alle
tråde førend man kommer med sit besyv, da mange af de ting der
spørges ind til er der svar på andetsteds.
Ovenstående er skrevet i en positiv ånd og ikke noget surt
opstød, hvis i skulle være i tvivl

Fra : Hm

Dato : 01-03-09 20:57

> [...]
> spørges ind til er der svar på andetsteds.
> Ovenstående er skrevet i en positiv ånd og ikke noget surt

Jeg vil give Jopa ret, du skal bare være klar over at hunden sagtens kan
komme over et hegn på 180 cm , men selvfølgelig hjælper det nok en anelse på
udbryder trangen hvis det er en kæmpe grund der hegnes ind, du skal bare
gøre dig klart at den mulighed er der inden du ofre en masse penge og tid,
men du kan evt lave et lille hegn foroven som vender ind ad så hunden ikke
kan klatre over.

Hanne/ som heldigvis ikke har en "udbryder"

Fra : jopa

Dato : 01-03-09 21:03

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Jeg vil give Jopa ret, du skal bare være klar over at hunden sagtens kan
> komme over et hegn på 180 cm

Nu er det en Lab./Slæde hund han har de er nok ikke kendt for at kunne
forcere 180 men nok nærmere grave sig under måske.
Man kan undgå det langt hen af vejen ved ikke at lære hunden at springe.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 01-03-09 23:41

> Nu er det en Lab./Slæde hund han har de er nok ikke kendt for at kunne
> forcere 180 men nok nærmere grave sig under måske.
> Man kan undgå det langt hen af vejen ved ikke at lære hunden at springe.

Ja, det var netop Labben som fik mig til at tænke på et par eksempler som
klarede over.

Hanne