Hvordan tænder jeg Ir på Uwatec Smart Pro
Fra : Tue

Dato : 03-03-09 12:23

Hvordan tænder jeg Ir på Uwatec Smart Pro.
Jeg vil gerne bruge SmartTRAK, men jeg kan ikke finde ud af at oprette
forbindelse mellem PC'en og Uwatec'en. Skal Uwatec'en være tændt og
hvordan opretter jeg forbindelse?

Mvh Tue

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 03-03-09 15:06

On 3 Mar., 20:22, Tue <TueSJen...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne bruge SmartTRAK, men jeg kan ikke finde ud af at oprette
> forbindelse mellem PC'en og Uwatec'en. Skal Uwatec'en være tændt og

tjek om din anti virus blokere forbindelsen, det løste mit problem.

Fra : Tue

Dato : 04-03-09 02:46

On 3 Mar., 23:05, Jonas Lüttichau <jluttic...@gmail.com> wrote:

> tjek om din anti virus blokere forbindelsen, det løste mit problem.

Det vil jeg prøve. Starte Uwatec Smart Pro automatisk IrDA når PCen
forsøger at få forbindelse?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 04-03-09 04:39

On 4 Mar., 10:46, Tue <TueSJen...@gmail.com> wrote:
> Det vil jeg prøve. Starte Uwatec Smart Pro automatisk IrDA når PCen
> forsøger at få forbindelse?

ved det ikke, kig i manualen?

Fra : Tue

Dato : 04-03-09 04:56

On 4 Mar., 12:38, Jonas Lüttichau <jluttic...@gmail.com> wrote:

> ved det ikke, kig i manualen?

Jeg har kigget, måske jeg trænger til briller Men så må jeg kigge
igen.