Forslag til CV
Fra : Lars Danielsen

Dato : 03-03-09 00:27

Hej Alle

Jeg ved det er svært men hvis der er nogen der har et bud på hvad jeg skal
se efter vil jeg meget gerne høre om det.

Jeg er på jagt efter en brugt vogn med toilet/brus, dobbeltseng og
rundsiddegruppe.
Jeg har set på Hobby 460 UFE der opfylder mine krav, men vil meget gerne
høre om andre modeller.

Størrelsen på Hobby'en passer mig fint så det er i den størrelse jeg søger
vogn.

Ikke ældre end 2000 og gerne nyere.
Mit købsbudget er max. 85.000,- (og gerne billigere

Mvh.
Lars D

Fra : BigMac

Dato : 03-03-09 14:28

"Lars Danielsen" <lda@kmlddk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vogn.
>
> Ikke ældre end 2000 og gerne nyere.
> Mit købsbudget er max. 85.000,- (og gerne billigere

hvad med en som denne kvalitets vogn, lavet i matrialer der holder:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58465578

ps: det er ikke min vogn og jeg kender ikke ejeren...

Fra : HAWK

Dato : 04-03-09 12:44

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Danielsen" <lda@kmlddk.dk> skrev i en meddelelse

> hvad med en som denne kvalitets vogn, lavet i matrialer der holder:
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58465578

den er jo langt over spørgers budget

hvilket får mig til at påpege at udover det så har den samme fejl som
Hobyen. man skal kravle hen over hinanden når man skal ud af sengen.

i Min Detleffs Bedin emotion kan den der ligger inders komme ud af sengen
uden at skulle kravle henover den anden. DET nyder vi (men den er desværre
endnu mere over budgettet

Fra : BigMac

Dato : 06-03-09 15:38

> den er jo langt over spørgers budget

Nej - for priserne ligge på 70 til 100.000 for den årgang - 2001 LMC 510 RD

> hvilket får mig til at påpege at udover det så har den samme fejl som
> Hobyen. man skal kravle hen over hinanden når man skal ud af sengen.

det mener jeg så ikke, - det er den eneste rigtige indretning efter vores
behov, - og det er fedt at toilettet er ved siden af sengen, og ikke mindt
på "gangen" ved "køkkenet"

> i Min Detleffs Bedin emotion kan den der ligger inders komme ud af sengen
> uden at skulle kravle henover den anden. DET nyder vi (men den er desværre
> endnu mere over budgettet
så får du kun "en gang i mellem"

Fra : Jens

Dato : 21-03-09 09:55

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> wrote in message

> Nej - for priserne ligge på 70 til 100.000 for den årgang - 2001 LMC 510
> RD

<klip>

....Jow, fordi 91000 er mere end 85.000 som er Spørgerens budget ..

/Jens

Fra : BigMac

Dato : 23-03-09 19:02

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> ...Jow, fordi 91000 er mere end 85.000 som er Spørgerens budget ..
> /Jens
der står: en "som" denne...
og priser fra 70.000....

eller "som" denne:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59383289

syner det bedre for dig

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-03-09 17:29

Min svigermor har sin Sprite 490cf til salg - efter svigerfars død.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58848713

Den er MEGET velholdt og billig. står i Roskilde

Kim

Fra : kim

Dato : 04-03-09 23:28

Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 05-03-09 00:10

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Hej Kim
Det har du da ganske ret i, og da Lars spørger om råd til valg af CV er han
det helt rigtige sted.

Mvh Ebbe

Fra : Lars Danielsen

Dato : 05-03-09 09:41

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Hej Kim

Jeg undskylder naturligvis hvis mit indlæg kan opfattes som en købsannonce -
dette er bestemt ikke hensigten.

Jeg er helt ny CV campist og inden jeg kaster penge ud efter en vogn, har
jeg her forespurgt efter egnede modeller der kunne opfylde de behov og
ønsker jeg har til en cv.

Tak til jer der har givet mig brugbare oplysninger, og kom endelig med flere
emner hvis I har erfaringer med vogne i den kategori jeg søger.

Mvh
Lars

Fra : T. Hartung

Dato : 05-03-09 18:43

> [...]
> høre om andre modeller.
>
> Størrelsen på Hobby'en passer mig fint så det er i den størrelse jeg søger

Du skriver ikke så meget om hvor mange der skal bruge vognen
(Børn/børnebørn?) eller det alene er til Jer selv, heller ikke hvordan
vognen tænkes anvendt (normade/fastligger) - men jeg vil anbefale dig at
kikke på en model 500 altså lidt længere vogn. Det giver lidt bedre
kørerstabilitet og mere bordplads/skabsplads/gulvplads. - de sidste 40 cm
vejer ikke meget - men er rigtig gode at have.

Jeg selv kører en Knaus 500FU - og bordpladsen var af høj prioritet.

www.sitecenter.dk/hartung/knaus500furg2006/

Vogne i det segment/indretning du beskriver findes der rigtig mange af -
brugte.

--
mvh.
T. Hartung

Fra : BigMac

Dato : 06-03-09 15:40

"T. Hartung" <T.Hartung@NOmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vejer ikke meget - men er rigtig gode at have.
>
> Jeg selv kører en Knaus 500FU - og bordpladsen var af høj prioritet.

lækker vogn og indretning

Fra : Sten Bo

Dato : 07-03-09 03:42

> [...]
> vogn.
>
> Ikke ældre end 2000 og gerne nyere.
> Mit købsbudget er max. 85.000,- (og gerne billigere

Det væsentlige for mange ville være; Hvad kan bilen køre med - og har i BE
?

Som ny vælges der ofte lige til kanten, og det er måske ikke så smart.

Få den vejet (og fugttestet) inden i handler. CV vejer tit mere end det der
står i papirerne. og med en rigelig bil er det det er, men grimt hvis det
overskrider bilens evner og kortet.

mv

Fra : T. Hartung

Dato : 24-03-09 11:42

> [...]
> rundsiddegruppe.
>
> Ikke ældre end 2000 og gerne nyere.
> Mit købsbudget er max. 85.000,- (og gerne billigere

Har lige netop hørt min nabo har sat sin Knaus Cheers 500 TF til salg for
70.000,- incl. alt udstyr.

Den er nok nærmest hysterisk velholdt - jeg kender ingen som ham til at
passe og pleje sine ting.

Det er en vogn SOM den her - men ikke den.

www.bilbasen.dk/Caravans/UsedCaravans/ShowCaravan.aspx?Source=3&AdId=583073