Hobby 460 modeller
Fra : Lars Danielsen

Dato : 01-03-09 00:32

Hejsa

Er der en venlig sjæl herinde der kan hjælpe mig ud af forvirringen omkring
de enkelte Hobby 460 modeller.

Jeg overvejer en Hobby 460 UFe fra 2000 - 2003, men kan se at der reklameres
med forskellige modeller :
De Luxe
Easy
Excelent
Prestige
Erle

Er der en der kan løse lidt op omkring forskellene på de enkelte modeller
vil jeg være meget taknemmelig.
Af de modeller jeg har set ser det ud som om der ingen forskel er på
årgangene '00-'03. Er det korrekt?

Mvh.
Lars D

Fra : Ivan, Århus

Dato : 01-03-09 10:08

"Lars Danielsen" <lda@kmlddk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring de enkelte Hobby 460 modeller.
>
> Jeg overvejer en Hobby 460 UFe fra 2000 - 2003, men kan se at der

Hej Lars, det er stort set et spm om den træ-sort, der er valgt.
De Luxe er en skrabet model,
Easy er der brugt lidt lettere materialer rundt omkring.
Excellent er med 'glat' finish
Prestige med udskæring / indfatning
Erle en lys træ.
Og så er der jo også Excellent Easy, måske først fra 2003- ?

Sådan er min opfattelse.
Find et interiør du kan lide.

Hilsen Ivan, Århus

Fra : Lars Danielsen

Dato : 01-03-09 11:46

"Ivan, Århus" <bakkehegnetSPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prestige med udskæring / indfatning
> Erle en lys træ.
> Og så er der jo også Excellent Easy, måske først fra 2003- ?

Hej Ivan

Tak for hurtigt svar, nu er jeg blevet meget klogere til min jagt på en
Hobby 460.

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-03-09 23:22

"Ivan, Århus" <bakkehegnetSPAM@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Og så er der jo også Excellent Easy, måske først fra 2003- ?

Tidligere. Jeg har en fra 2000 - godt nok 495, men den fandtes også i en 460
model.
Hvis man falder for denne model bemærker man nok den lave totalvægt, men den
kan vejes op, idet det er samme aksel, som på de øvrige modeller. Så hvis
man har brug for lidt ekstra vægt til diverse sager, så er det bare med at
skaffe attest m.m. Jeg gav 1000 kr. for det via Hobby importøren. - måske
plus moms.

Kurt

Fra : kim

Dato : 04-03-09 23:26

Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-09 23:34

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Ikke enig. Det er først når noget skal sælges/købes, at det skal i
markedsgrupperne. Så længe der diskuteres muligheder, erfaringer m.m. er det
her, hvor der ikke må handles.

Kurt

Fra : Lars Danielsen

Dato : 05-03-09 09:46

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil mene køb og salg er i marked camping.

Hej Kim

Jeg spørger til Hobby 460 for at få belyst forskellene på de enkelte
modeller, ikke for at købe.
Hvis jeg på et tidspunkt har fundet ud af hvilken cv der passer til mit
behov sætter jeg et indlæg i markedsgruppen.

Mvh
Lars