Overnatninger syd på
Fra : Jan

Dato : 26-02-09 20:09

hej

nogen der kender gode steder at overnatte en enkelt nat, når man skal til
frankrig, uden campingvogn. vi skal til det nordlige frankrig.

Fra : S.B.

Dato : 26-02-09 20:48

"Jan" <jandamkjaer@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> nogen der kender gode steder at overnatte en enkelt nat, når man skal til
> frankrig, uden campingvogn. vi skal til det nordlige frankrig.

Det nordlige Frankrig er jo et vidt begreb, går nogenlunde fra nordøst i
Strasbourg til nordvest i Calais
Nok lidt nemmere hvis vi vidste hvor slut-stedet var

Søren

Fra : Jan

Dato : 27-02-09 20:26

Camping de la Ville Huchet
St Malo

er endestationen

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 21:12

> Camping de la Ville Huchet
> St Malo
> er endestationen

Umiddelbart ville jeg nok køre alle 1400 km (fra grænsen) uden stop, når det
er uden vogn, men eller området omkring Mons er dejligt.

Find noget Zimmerfrei omkr mons. Eller er der pludselige andre
overnatningskrav ?

/karsten

Fra : S.B.

Dato : 28-02-09 00:42

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er uden vogn, men eller området omkring Mons er dejligt.
>
> Find noget Zimmerfrei omkr mons. Eller er der pludselige andre

ville jeg nok også
men hvis det kræver en overnatning så find ud af hvor lang i vil køre 1 dag,
gå på google.maps og zoom ind på det område, der kan i så søge på hotels, (i
tyskland hedder der gasthaus), så kommer der en masse bud op på hvad der
ligger i det område.
En god ide er at tage det største træk 1 dag, altid rart at vide når man
står op, at der er ikke lige så langt at køre igen.

Søren

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 28-02-09 13:00

"Jan" <jandamkjaer@gmail.dk> skrev i meddelelsen
> hej
>
> nogen der kender gode steder at overnatte en enkelt nat, når man skal til
> frankrig, uden campingvogn. vi skal til det nordlige frankrig.

Når du skal til Frankrig, er det stor sansynlighed for, at I vil overnatte i
Tyskland - vi har i mange år benyttet etaphoteller både i Frankrig og
Tyskland.

De ligger som på en snor - se på etaphotel.com