prisSTIGNINGER
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-09 08:21

Hej

Gad vide hvad Dansk bredbånds tanke/grund har været til den nuværende
ret kraftige prisstigninger på bredbånd telefoni og TV?

Fx direkte kunder hos DB i København:
Internet 4/4 Mbit/s nyt produkt 199
Internet 10/10 Mbit/s før 199 nu 299
Internet 15/15 Mbit/s nyt produkt 349
Internet 25/25 Mbit/s før 299 nu 399
Internet 50/50 Mbit/s før 349 nu 499

Så vidt jeg husker er det da ikke mange måneder siden de satte
priserne ned.....

Så er der måske nogle af bredbåndsforeningerne der ryger over på Comx
da de stadig har følgende priser:

Internet 2/2 - 110kr
Internet 6/6 - 169kr
Internet 10/10 - 189kr
Internet 25/25 - 299kr
Internet 40/40 - 599kr

Her synes jeg klart 10/10 produktet er klart det stærkeste produkt...

Det må godtnok være dyrt for Dong kunder efterhånden at have internet
hvor den mindste internet koster 329(10/10) plus 99 i dongabonnement
Internet 60/60

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-09 08:25

On 3 Mar., 16:21, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Internet 25/25 - 299kr
> Internet 40/40 - 599kr

Hovsa...
40/40 koster 349,- og 60/60 koster 599,-

Fra : Svend

Dato : 04-03-09 05:39

> [...]
> Internet 25/25 Mbit/s før 299 nu 399
> Internet 50/50 Mbit/s før 349 nu 499
>
> Så vidt jeg husker er det da ikke mange måneder siden de satte
Tjah bum bum.

De opgraderede min forbindelse fra en 25/25 til en 50/50 som iøvrigt
var 50 kroner dyrere end 25/25. Nu sætter de så prisen op på min 50/50
til 500 så på den måde er jeg gået fra 300 til 500 kr.

Jeg kan ikke lige huske hvad min 25/25 kostede før de opgraderede mig
til 50/50.

Jeg tror jeg starter med at gå ned på 25/25, og derefter kigger på
hvad smile-content kan tilbyde.

Er der nogen der ved hvad de har af ip tlf adapter hos Smile ?

Mvh
Svend

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-03-09 13:51

Bjarke Hansen wrote, On 03-03-2009 16:21:
> Gad vide hvad Dansk bredbånds tanke/grund har været til den nuværende
> ret kraftige prisstigninger på bredbånd telefoni og TV?

En artikel om emnet: http://www.computerworld.dk/art/50514.

Ifølge artiklen har de kørt med stort underskud i de sidste par år og
skifter ofte direktør.