Gammel bane/map i CS jeg har glemt navnet ~
Fra : Jean

Dato : 21-02-09 22:57

Hej!

Søger navnet på en gammel CS-bane.

CT'erne starter i en stor garange, hvor der vist står 2 biler. Her kan man
gå ud af åbningen, eller af et hul i den ene ende. Man skal så storme et
hus/mansion med gidsler i...

Nogen der kan huske banens navn?

Mvh Jean.

Fra : Mads G

Dato : 22-02-09 12:22

"Jean" <ask@me> skrev i meddelelsen
> [...]
> gå ud af åbningen, eller af et hul i den ene ende. Man skal så storme et

Det må da næsten være militia :)

Tror det fulde navn er: cs_militia / cz_militia Eller lign.

Fra : Jean

Dato : 22-02-09 16:02

Mads skrev:
> Tror det fulde navn er: cs_militia / cz_militia Eller lign.

Nej, desværre... det er ikke militia...

Alle kan huske banen, men ingen kan huske navnet...

Tak for forsøget.

Mvh Jean.

Fra : Martin

Dato : 23-02-09 00:13

Jean wrote:
> [...]
>
> CT'erne starter i en stor garange, hvor der vist står 2 biler. Her kan
> man gå ud af åbningen, eller af et hul i den ene ende. Man skal så

cs_mansion :)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 23-02-09 04:29

Jean skrev:
> [...]
>
> CT'erne starter i en stor garange, hvor der vist står 2 biler. Her kan
> man gå ud af åbningen, eller af et hul i den ene ende. Man skal så

skulle vel ikke være custommapet cs_citymall hvor der står poltibiler
med mv udenfor malet's indgang med sirener på.

billeder af mappet kan ses her http://www.cstrike-planet.com/maps/1368

skulle vel ikke være så åbenlyst som cs_office? er jo blevet lavet om
nok en 3-4 gange kunne selv best lide den office der var med i beta'erne

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Klaus G.

Dato : 27-02-09 13:14

> [...]
> gå ud af åbningen, eller af et hul i den ene ende. Man skal så storme et

cs_assault?
http://i493.photobucket.com/albums/rr300/Dredbr1nger/cs_assault0017.jpg

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Jean

Dato : 28-02-09 11:52

Ingen af forslagene er den korrekte, desværre.

CT'erne starter indenfor i en stor bygning/lade ting, hvor der holder et par
sporatiske biler parkeret... der er 3 udveje... den store åbnning, en lille
for enden, og så en gang over i bygningen/massionen.

Mvh Jean.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-02-09 19:10

Jean skrev:
> [...]
> par sporatiske biler parkeret... der er 3 udveje... den store åbnning,
> en lille for enden, og så en gang over i bygningen/massionen.

Det er et der officelt har været med i cs?

For her kan du se nogle af de maps der har været med i beta dagene
http://www.fpsbanana.com/maps/37479

Hygge

[C&B]AngelFire