Dejlig dag på Kattegat med tak til DKdiver
Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 21-02-09 12:26

Bare ros til John fra DKdiver. Dejlig lørdagstur til Anders Martin.
Perfekt gennemført. Dygtigt leder på alle kanter. God stemning fra
alle på båden. Lækker gulerodskage. Kun en ting skal der klages over;
meget, meget koldt vand på dekostop omkring en grad efter 5 grader på
vraget.
Flemming Pless

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 21-02-09 14:25

On 21 Feb., 20:25, "flemming.pl...@gmail.com"
<flemming.pl...@gmail.com> wrote:
> [...]
> alle på båden. Lækker gulerodskage. Kun en ting skal der klages over;
> meget, meget koldt vand på dekostop omkring en grad efter 5 grader på

Dekostop efter en tur på Anders Martin? Sig mig var i 1½ time på
bunden
Der skal dælme meget bundetid til et dekostop efter Anders Martin. Den
ligger jo på en dybde til 40% EAN i flaskerne?

Jens Olsen

Fra : Fpless

Dato : 22-02-09 08:55

On 21 Feb., 22:25, jenspol...@hotmail.com wrote:

> [...]
> Der skal dælme meget bundetid til et dekostop efter Anders Martin. Den
> ligger jo på en dybde til 40% EAN i flaskerne?

Yes, helt nye regler. Helt nye retningslinier i noget der hedder PADI
SECURE; Altid 20 minutters dekostop på 6 meter efter dyk under 10
meter. Ikke mindst fordi jeg har rundet de 50!
Nej, det var ikke det jeg mente..
Men forøvigt var Anders Martin gledet ned på en meget større dybde..

kh
Flemming

Fra : Happy Diver

Dato : 22-02-09 19:27

Fpless <flemming.pless@gmail.com> skrev:

>Yes, helt nye regler. Helt nye
> [...]

Det kræver så vidt jeg ved at man er uddannet i deres kursus:
Buoyancy Efficient Neutral Diver Speciality (BENDS)
og så skal man være ifølge med en Ret Øvet Ven...
høhø.

Fra : Fpless

Dato : 23-02-09 02:32

Det er sandt, jeg havde glemt det kursus. Måske lidt efterveer af
nitrogennarkosen efter dyk i går på Amager Strand.
Flemming..