Re.Mangler Crystal Reports 8
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-02-09 11:31

Hej Kim
Jeg sad lige og ledte efter en ocx fil, da jeg ved et uheld kom ind på en
side, hvor
der stod, at man frit kunne downloade Crystal Reports 8.
Da jeg kunne huske, at du engang manglede denne, er der et link her.

http://204.154.71.138/data/bobj/CRkeyword.htm?campaigncode=CRM-CA80-OTH-CM0288&source=msibbobus02&kw=Internet.com+Network+Small+Business+CR&KW_ID=p158201169

m.v.h.'
Ole J. Hansen

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 27-02-09 11:33

Ja det var mig der manglede den.

men med dette link kommer jeg kun ind på en side hvor jeg kan downloade
version 2008 så den hjælper mig desværre ikke helt så meget.