hjælp til økonomi
Fra : Tet

Dato : 21-02-09 08:27

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at få nogen til at kigge på min
privatøkonimi. Det er ikke så kompliceret har nogle aktier som jeg ikke
rigtig ved om jeg skal sælge for at få fradrag, så har jeg nogle
formuepleje som jeg ikke rigtig ved hvad der sker med, og så har jeg nogle
kontante midler som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal med , og så en
håndfuld lån. Sidst jeg spurgte om hjælp i banken fik de mig overtalt til
at købe deres egne bankaktier + bankinvest østeuropa (det er 2 år siden, så
jeg behøver ikke at fortælle hvordan det ser ud nu med dem). Anyways, hvor
kan man få hjælp og hvad mon sådan noget koster. Skal jeg have fat i en
revisor og har i nogle råd mht at finde en passende. tak

Fra : Knut

Dato : 21-02-09 09:08

En (uafhængig) revisor ville være et godt bud til at få ind over. Han vil
give dig hjælp for en passende timepris.
Pas derimod på med mange af de privatrådgivere etc. som slår sig op i
ugeavisernes annoncer. Enten aner de intet om emnet eller de er fordækte
sælgere af et eller andet guldrandet rodukt - hvor man kan undre sig højlydt
over, hvorfor det skal sælges, hvis det er så godt (for dem selv).
Bankrådgivere har du jo allerede gjort dig dine erfaringer med - så dem
behøver jeg ikke advare mod!

Knut