Kontorkatten.
Fra : Stig Johansen

Dato : 20-02-09 10:33

Hmm... hvad laver bassemanden lige på min kontorstol?
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11049
Gu' må han da det, men det kan ende med vi skal have hver sin stol:)
Uanset om vi har hver vores stol, tror jeg, at Twix foretrækker en forvarmet
stol;)

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 20-02-09 12:10

> [...]
> Gu' må han da det, men det kan ende med vi skal have hver sin stol:)
> Uanset om vi har hver vores stol, tror jeg, at Twix foretrækker en

Hehe... Twix forstår hvad der er bedst - jeg tor også at selv om der så stod
10 andre kontorstole så var det den forvamede han ville vælge
Vi har 3 kontorstole her og hvis manden eller jeg forlader vores stol
smutter 'Prinsessen' ned fra sin stol og op og holder vores stol varm
Jeg fandt lige et billede hvor Prinsessen har indtaget stolen mens
'drengene' foretrækker at komme lidt til vejrs

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11050

Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-02-09 07:03

Ladyinred wrote:

> Hehe... Twix forstår hvad der er bedst - jeg tor også at selv om der så
> stod 10 andre kontorstole så var det den forvamede han ville vælge

Ja, he, det er præcis det - man går lige ned efter en kop kaffe, og straks
er den forvarmede stol overtaget :)

Godt billede :)

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 21-02-09 10:23

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Ja, he, det er præcis det - man går lige ned efter en kop kaffe,
> og straks er den forvarmede stol overtaget :)

Jeps. Det samme gælder iøvrigt pladsen i sofaen. Man sidder og ser tv,
får lyst til kaffe som man henter. Er tilbage efter 1½ min og katten
ligger hvor man lige har siddet

Ja, det ligner da familiehygge

--
Kate