VBA Excel makro / Novice
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-09 23:03

Hej.

Jeg roder med en VBA-makro, der skal have nogle informationer fra brugeren.
Jeg har brugt InputBox indtil nu, men vil egentlig gerne have en
"UserForm1" jeg har designet, til at overtageopgaven.
Jeg kan få fylde informationer i vinduesobjektet fra makroen, få
dialogvinduet frem på skærmen. Jeg har en "Ok"-knap der kalder en metode
ved aktivering.
Er der en der kan forklare mig hvordan jeg i denne metode kan overføre
informationer og kontrol tilbage til makroen?

På forhånd tak.
Morten Nedertoft