Strømmen gået hos Dansknet?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-02-09 15:13

Hej
Der er tilsyneladende ikke noget der virker hos Dansknet her efter
22.55 ca. Er det hele lukket med gad vide eller der bare er netværk
arbejde her på den tid om aftenen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-02-09 22:34

On 19 Feb., 23:12, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> Hej
> Der er tilsyneladende ikke noget der virker hos Dansknet her efter
> 22.55 ca. Er det hele lukket med gad vide eller der bare er netværk
> arbejde her på den tid om aftenen?

Virker igen nu i hvert fald...

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 20-02-09 13:03

> Virker igen nu i hvert fald...

Jeg har også dansknet, min forbindelse har virket fint i det tidsrum...

Martin Kaltoft

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-09 09:36

On 20 Feb., 13:02, "Martin Kaltoft" <kalt...@gmail.com> wrote:

> Jeg har også dansknet, min forbindelse har virket fint i det tidsrum...

Der var da ikke afgang til www.dansknet.dk på det tidspunkt igår hvor
jeg skrev fra min mobiltelefon...

Fra : Hauge

Dato : 20-02-09 18:14

Bjarke Hansen wrote:
> Der var da ikke afgang til www.dansknet.dk på det tidspunkt igår hvor
> jeg skrev fra min mobiltelefon...

De skriver i hvert fald ikke selv noget om det:
http://www.dansknet.dk/artikel/driftsinformation

Så mon ikke bare der har været ged i det fra "din" side, ikke direkte hos
dig, men et sted imellem dig og Dansknet?
Men kan da se at de er rimelig billige, så mon ikke disse "nedbrud" hører
med til servicen? ;)

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-09 11:25

Som sagt, www.dansknet.dk virkede ikke udefra fra min mobiltelefon..

> Men kan da se at de er rimelig billige, så mon ikke disse "nedbrud" hører
> med til servicen? ;)

Troe,,, men man skal godtnok også holde dem i ørene for ikke at blive
snydt... bliver krediteret over 500kr som de trak for meget over
dankort, og så vil de stadig ikke godtgøre "admistationsomkostninger"
på 29kr selvom jeg har betalt med Dankort fra start.. men det er jo
nok deres systemer der ikke er helt på linie med de priser de
reklamere med, samt de "mindsteudgifter" der står opgivet.

Fra : Peter T.

Dato : 21-02-09 11:45

In article <e88f153d-8101-4c27-9f20-
d38684e6b6af@t11g2000yqg.googlegroups.com>, bjarke_h@hotmail.com says...

> [...]
> nok deres systemer der ikke er helt på linie med de priser de
> reklamere med, samt de "mindsteudgifter" der står opgivet.

Jeg har efterhånden læst så meget negativt om dansknet, at jeg
fornemmer, det er klogt, at holde snitterne fra dem. :)

--
Peter T.

Fra : Jens

Dato : 21-02-09 16:57

On Sat, 21 Feb 2009 11:45:28 +0100, Peter T. <pinoc10@hotmail.invalid>
wrote:

>Jeg har efterhånden læst så meget negativt om dansknet, at jeg
>fornemmer, det er klogt, at holde snitterne fra dem. :)

God ide. Jeg har hørt, fra pålidelig kilde, at de regner med at gå i
betalingsstandsning og trække stikket ud i løbet af den næste uge.

Fra : skibber

Dato : 21-02-09 17:58

On 21-02-2009 16:57:04, Jens wrote:

> God ide. Jeg har hørt, fra pålidelig kilde, at de regner med at gå i
> betalingsstandsning og trække stikket ud i løbet af den næste uge.

Hvor har du den info fra ?

/skibber