Smile Content-kunder i DONGs net
Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-02-09 15:04

Er der nogen her, der har Smile Content som udbyder i DONGs net?
Hvad er erfaringerne med det? (Både, Internet, TV og telefoni).

PFT,
-A

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-02-09 20:52

Asbjorn Hojmark wrote:
> Er der nogen her, der har Smile Content som udbyder i DONGs net?
> Hvad er erfaringerne med det? (Både, Internet, TV og telefoni).

Baseret på hvad jeg har fået at vide af en Nordjyde for et års tid
siden, var der mange problemer med Internet og TV, men det kan jo være
blevet bedre på det år der er gået siden.

Men kan jo være det er anderledes i DONGs net, og det kan jo også være
blevet bedre siden.

- Chano Andersen