Efterlysning - Hund forsvundet
Fra : oz3bto

Dato : 18-02-09 00:46

Fra andetsteds på nettet

Har overført denne fra en anden gruppe

Mia er som bekendt i USA og hundene bliver passet ved en veninde i Billund.
De stak af i går eftermiddags, Zila er kommet hjem med Aiya er stadig
derude, alene. Jeg har telefonisk kontakt med Mia og hendes veninde - i kan
fange mig på 22 76 26 51
Jeg kører til Billund så snart jeg får bilen hjem

De er løbet væk fra Stilbjergvej 12 i Billund - please hjælp os med at finde
Aiya
Det er en beagle på 2 år og hun kan ses her
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27439

HJÆLP MIG MED AT SPREDE BUDSKABET TIL ALLE GRUPPER

Har selv væet derude og kikke rundt og vi har fundet et sted hvor der er
mange spor efter den og vi kan mærke på div hanhunde at hun er der et sted

Hvis nogen her har en hund der kan gå spor så er det nu du er velkommen til
at komme og teste dens evner