ADACCampingfüher på CD/DVD
Fra : Dan Andersen

Dato : 17-02-09 20:07

Kan man afvikle denne ved at kopiere indholdet over på PC? Har en subnetbook
uden cd drev..

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : Jan Boegh

Dato : 18-02-09 17:20

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man afvikle denne ved at kopiere indholdet over på PC? Har en
> subnetbook uden cd drev..

Ja, det kan du. Du skal bare under installation vælge at alt skal afvikles
fra PCen.
(Min erfaring gælder kun for 2008udgaven - men mon ikke også 2009 fungerer
på samme måde)

vh

--
Jan Bøgh
Fotos på http://album.boegh.net

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-02-09 21:45

Fra : HansH

Dato : 19-02-09 15:53

Dan Andersen skrev:

> [...]
Hej Dan.
Du har også muligheden med ACSI' campingbog. jeg har kun prøvet ADAC's
netversion, og hvis det er den samme man får på cd/dvd, synes jeg at
ACSI's er noget bedre.

Hils dem jeg kender hos DE BLÅ

Hans H