Anbefalinger søges på trådløst håndsæ
Fra : Esben

Dato : 17-02-09 13:51

Fik for lang tid tilbage anbefalet Plantronics C65 headset, men findes
der i dag et bedre trådløst headset?

Basen/trådløst headset - tænkte jeg at købe Siemens C470, som jeg har
set anbefalet.

Er der nogen der kan anbefale bedre (kombinations-) køb end disse to?

(Eller netop vil anbefale disse)

Det skal siges at jeg har været glad for min Siemens telefon som jeg ike
orker at få lavet - og jeg havde en fjern formodning om at numre ville
kunne overføres fra min Gigaset 3000...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

FUT dk.teknik.telefoni

Fra : Esben

Dato : 17-02-09 21:41

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Det skal siges at jeg har været glad for min Siemens telefon som jeg ike
> orker at få lavet - og jeg havde en fjern formodning om at numre ville

Hmm - spørgsmålet er jo så om det er billigere og lydkvaliteten
acceptabel ved at købe et Bluetooth-kompatibelt håndsæt a la Gigaset
SL560 og Gigaset SL370.

Ved den sidste har jeg hørt lyden i selve håndsættet ikke skulle matche
den gode kvalitet i C470.

Men jeg hælder til et bluetooth headset der kan forbinde til 2
telefoner, så man har ét til både fastnet og mobil. (Plantronics
Discovery 925)

MÅske andre går i lignende overvejelser...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Sørensen

Dato : 18-02-09 16:19

"Esben" > skrev :

> [...]

Ikke så vidt jeg ved

Kender den ikke med tjek at den er "GAP-kombatibel"

Har parret den med flere fabrikater uden problemer

> Hmm - spørgsmålet er jo så om det er billigere og lydkvaliteten
> acceptabel ved at købe et Bluetooth-kompatibelt håndsæt a la Gigaset
> SL560 og Gigaset SL370.

Jeg syntes bluetooth er noget lort, det er en nødløsning hvis der ikke er
andre muligheder

Pixmania.com har C65 til 650 kr. inc moms, jeg har købt 3 stk. der, jeg ved
der har været negative røster vedr. pixmania, men det er jo en chanche man
tager, headsettet koster det dobbelte i DK.

vh.
Sørensen

Fra : Esben

Dato : 18-02-09 19:12

Sørensen <nogen@microsoft.com> wrote:

> [...]
> >>

> Har parret den med flere fabrikater uden problemer

> Jeg syntes bluetooth er noget lort, det er en nødløsning hvis der ikke er

Hvorfor?

Som man kan læse i min anden post synes jeg det er smart med et
BT-headset der kobler sig på begge telefoner. Og fascinerende at man kan
ordne adressebog fra computeren, selv om det kræver PC (jeg er
Mac-bruger, men kan køre Windows på den)

> Pixmania.com har C65 til 650 kr. inc moms, jeg har købt 3 stk. der, jeg ved
> der har været negative røster vedr. pixmania, men det er jo en chanche man
> tager, headsettet koster det dobbelte i DK.

Ja, jeg tør sgu næsten ikke handle hos dem... Men da rart at høre at
nogen har glæde af at handle med dem. Var ved at få én til at købe det i
England, men så er det endnu vanskeligere hvis der er noget galt med
det.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad