En søndag man ikke glemmer så let.
Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-02-09 19:04

Vi havde tilmeldt vores "lille hvalp" til udstillingen i Fredericia.
Hun havde som 10 mdr. gammel fået Excellent til klubbens
juleudstilling, men det fik alle hunde så vi var lidt spændte på, hvad
vores hund egentlig var værd.
Nu er hun 12 måneder, ser ganske nydelig ud - men vi var spændte. Vi
daffer til Fredericia i en blanding af høj sol og snevejr, men det gik
fint og vi var fremme ca. 10.30. Det var planen da racen var sidst i
ringen.
Hunden bliver ret hurtigt placeret på børstebordet - det insisterede
hun faktisk på - og der lå hun til kl. 14.30 da det endelig blev
hendes tur. Undervejs var hun jo blevet børstet og klappet og kælet af
forbipasserende. Alle var vildt imponerede af den ro, hun udstrålede
fra sin ophøjede placering på bordet.
Det blev tid - der var kun to tæver i juniorklasse. Den anden stod
forrest og fik VG og så blev det spændende. Dommeren gik hunden
igennem og dikterede kritikken. Så kom det lilla bånd , "yes" - første
mål nået. Excellent 1.
Så skulle åben klasse tæver til - 3 får Excellent og placeres 1-2-3 og
så kom vi til bedste tæve. Silke står forrest som junior, da der ingen
champions var til stede denne dag. Da dommeren var færdig med at
examinere, var rækkefølgen den samme. Så CERT oven i hatten - at vi
taber til årets OES 2008 i BIR er til at leve med.
Men da dommeren pegede 1-2-3-4 blev man helt rørt over at det lille
skidt, der kunne ligge i en hånd for et år siden nu var den bedste
tæve på dagen

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-02-09 19:23

In news:fjulp419iaogbfa12v3h1b850et0g0mi75@4ax.com,
Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> typed:
> [...]
> Men da dommeren pegede 1-2-3-4 blev man helt rørt over at det lille
> skidt, der kunne ligge i en hånd for et år siden nu var den bedste

Det var godt nok flot klaret af den lille dame - hjerteligt tillykke med det
fine resultat.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-02-09 19:28

On Tue, 17 Feb 2009 19:23:20 +0100, "Tove Krieger"
<missminimiv@privat.dk> wrote:

>In news:fjulp419iaogbfa12v3h1b850et0g0mi75@4ax.com,
>Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> typed:
>

>Det var godt nok flot klaret af den lille dame - hjerteligt tillykke med det
>fine resultat.

Den "lille" dame vejer 100 gange fødselsvægten ) - og jeg er ikke
helt sikker på, hun synes om at blive kaldt lille mere. Hun har en
rimelig stor personlighed så vi får se med de to "gamle" om de finder
sig i hende. De har fundet vejen nu, så det går nok.

Fra : Hm

Dato : 17-02-09 19:15

tillykke Ivan, ja det lyder som en rigtig god dag

Hanne

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-02-09 20:01

On Tue, 17 Feb 2009 19:15:14 +0100, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

>tillykke Ivan, ja det lyder som en rigtig god dag
>
>Hanne

Mange tak - jo vi skulle have haft soltag på vejen hjem - lidt svært
at få armene ned. Men vi ved jo alle, at den næste dommer kan have en
ganske anden mening om kræet. Og hun er stadig i voksealderen, så vi
må vente og se, om det holder.

Fra : battlefields

Dato : 17-02-09 21:19

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men da dommeren pegede 1-2-3-4 blev man helt rørt over at det lille
> skidt, der kunne ligge i en hånd for et år siden nu var den bedste

Hej Ivan
Et Stort Tillykke herfra!
Det var rigtigt flot. Det er lidt sjovt at høre hvordan det går hunde, man
har fulgt her på listen
Hilsen Vibeke, der også var i Fredericia og måske (uden at vide det), så
Silke.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-02-09 21:24

On Tue, 17 Feb 2009 21:19:12 +0100, "battlefields"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>har fulgt her på listen
>Hilsen Vibeke, der også var i Fredericia og måske (uden at vide det), så

Det var det meget kælne dyr der lå på hjørnet af ring A18 ) Og
takker og bukker. Vi er næsten ikke stolte, men ved jo godt, at den
næste dommer kan have en anden mening. Men...dommeren mumlede til
begge under BIR (om 3 måneder var det nok gået omvendt...)....gad vide
om det holder

Fra : battlefields

Dato : 17-02-09 21:27

> [...]
> næste dommer kan have en anden mening. Men...dommeren mumlede til
> begge under BIR (om 3 måneder var det nok gået omvendt...)....gad vide

Haha, ja dommere er nogle sære nogle .-))
Vi var i ring 13, så det var vist ikke i nærheden, men vi så da et par OES
når vi gik ud for at ryge (jeg ryger ikke, men familien gør og så går man jo
med).
Vi havde en Bearded Collie hvalp med (det var altså svogerens hund) og som
jeg har skrevet andet steds blev hun 2. bedste tævehvalp.
Hilsen Vibeke

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-02-09 19:47

On Tue, 17 Feb 2009 21:26:53 +0100, "battlefields"
> [...]

>Vi havde en Bearded Collie hvalp med (det var altså svogerens hund) og som
>jeg har skrevet andet steds blev hun 2. bedste tævehvalp.

Jeg tror faktisk jeg klappede sådan en, men om det var jeres, kan jeg
ikke vide - ring 18 var tættest på port 4, hvor mange smøgtrængende
søgte hen Jeg har stået ved siden af "stjenedyret" liggende på sit
bord

Fra : ager

Dato : 18-02-09 08:01

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men da dommeren pegede 1-2-3-4 blev man helt rørt over at det lille
> skidt, der kunne ligge i en hånd for et år siden nu var den bedste

STORT tillykke.. glæden vil ingen ende tage efter sådan en omgang.. (-;

Mvh. Marie

Fra : claus jensen

Dato : 18-02-09 08:59

tillykke med det fine resultat.vi var også i fredericia med vores cavalier
king charles spaniel, han blev stillet i mellemklasse, det skal siges at har
haft en slem bagbens skade, hvor der var tvivl om at han nogen sinde ville
komme til at gå normalt igen, men mon ikke det lille pus gjorde det godt
bedste han cert og cacib og bedst i racen, vi behøvede ingen benzin på bilen
hjem til sjælland kan jeg godt betro jer

mvh claus jensen

Fra : ager

Dato : 18-02-09 10:09

"claus jensen" <cj@team.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bilen
> hjem til sjælland kan jeg godt betro jer

Det er skønt!
Tillykke til Jer også!

Mvh. Marie

Fra : battlefields

Dato : 18-02-09 10:58

"claus jensen" <cj@team.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bilen
> hjem til sjælland kan jeg godt betro jer

Hej Claus

Nej! hvor flot!
Det er utroligt hvad dyrlæger kan nu om dage, et stort tillykke herfra!
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-02-09 12:33

In news:499bbfbd$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
claus jensen <cj@team.dk> typed:
> [...]
> det lille pus gjorde det godt bedste han cert og cacib og bedst i
> racen, vi behøvede ingen benzin på bilen hjem til sjælland kan jeg

Et hjerteligt tillykke til dig også. Det var et virkelig fint resultat. Godt
at den lille er kommet sig over sin skade.

Hvad med at sende et par billeder af ham her til gruppen ? Jeg samler på
billeder af gruppens hunde. Jeg har mange dejlige billeder i mit private
album bl.a. også billeder af Ivan's skønne OES'er

Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-02-09 18:36

On Wed, 18 Feb 2009 08:59:16 +0100, "claus jensen" <cj@team.dk> wrote:

> [...]
>bedste han cert og cacib og bedst i racen, vi behøvede ingen benzin på bilen
>hjem til sjælland kan jeg godt betro jer

Det var jo også noget af et resultat - stort tillykke herfra.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 18-02-09 20:08

> [...]
> Hun havde som 10 mdr. gammel fået Excellent til klubbens
> juleudstilling, men det fik alle hunde så vi var lidt spændte på, hvad

*snip*

TILLYKKED med det fine resultat - jeg ville ønske at jeg kunne få mit kræ
til at opføre sig så pænt :)

hun gør lige præcist havd der passer hendes ( sådan da ) - men hun dræber
ikke andre dyr og det er det optimal
i min situation ...( med andre dyr i huset )