beocom 6000 udstyr
Fra : ___P.Sir

Dato : 14-02-09 12:45

Jeg har i mange år haft et par beocom 6000, koblet til en og samme
bordstander/lader, har virket fint.
Nu ville jeg sælge disse - men får at vide, at der også burde være et ekstra
"modul", en sort firkantet boks, som skulle være hele "hjernen" bag
disse...? Det forstår jeg ikke, for det har vi aldrig haft.
Er det en anden generation af modellen, der er tale om? Og kan disse ikke
kombineres, hvis man ønsker det?
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Leo Havmøller

Dato : 16-02-09 06:16

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> wrote in message
> [...]
> disse...? Det forstår jeg ikke, for det har vi aldrig haft.
> Er det en anden generation af modellen, der er tale om?

Der er kun ISDN versionen der har en seperat boks:
http://members.fortunecity.com/beocollector/ebeoline6000isdn.htm

Leo Havmøller.

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-02-09 13:23

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> wrote in message
>
> Der er kun ISDN versionen der har en seperat boks:
> http://members.fortunecity.com/beocollector/ebeoline6000isdn.htm
>
> Leo Havmøller.
ok - det forklarer det.
Tak

Fra : Bjarne Just

Dato : 23-02-09 12:08

Leo Havmøller skrev:
> "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> wrote in message
>
> Der er kun ISDN versionen der har en seperat boks:
> http://members.fortunecity.com/beocollector/ebeoline6000isdn.htm
>
> Leo Havmøller.

Det er ikke kun ISDN versionen, der har en separat boks. På et tidspunkt
ophørte B&O med at producere baser i den trekantede aluform (med
indbygget lader) og lavede istedet basen i samme kasse som ISDN. Der er
med andre ord 2 versioner i PSTN. Så der behøver altså ikke være en sort
firkantet kasse (base), men der kan godt være det.

mvh,
Bjarne