Til venste 4 døde.
Fra : Bjarne K.

Dato : 13-02-09 19:55

Bare et lille tip.

På Steam har de weekend tilbud på "Left 4 dead". Halv pris

Og nej, jeg har desværre ikke nogen aktier i Valve.

Bjarne K.

Fra : Peter

Dato : 15-02-09 21:59

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På Steam har de weekend tilbud på "Left 4 dead". Halv pris
>
> Og nej, jeg har desværre ikke nogen aktier i Valve.

Tak for at du gjore opmærksom på det, Left4Dead er nu på vej ned på
computeren

Koster 399,00 i Fona og omregnet til Dkr (Google) så bliver det ca 167,00
via Steam.

Vh Peter

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-09 00:39

"Peter" <Sorry@nomail.dk> wrote in message

> [...]
> computeren
>
> Koster 399,00 i Fona og omregnet til Dkr (Google) så bliver det ca 167,00

Jep. Jeg hentede det også og har gennemført det.
Nu skal jeg ikke komme med nogen spoilere, så læs nedenstående på eget
ansvar.

- Her kommer det, og jeg mener det. Lad være med at læse.

Spillet utroligt kort, som kun et Valve spil kan være. Hvis man er til
Online spil, er der måske noget mere kød på det, men jeg spiller normalt kun
single player delen, og så er det godt nok kort.
Tror jeg gennemførst på "normal" på 3-4 timer tsk tsk tsk.
Desuden består variationen i spillet kun af de forskellige baner. Våbnene,
zombierne og personerne er det samme hele spillet igenne, fra først til
sidste bane.

Når det er sagt, så er spillet et af de mest actionfyldte spil, jeg er
faldet over. Man sidder næsten hele tiden yderst på stolen, og der er gang i
adrenalin pumpen næsten hele tiden.

Bjarne K.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 16-02-09 21:32

.. Man sidder næsten hele tiden yderst på stolen, og der er gang i
> adrenalin pumpen næsten hele tiden.

Spil F.E.A.R 2 Project Origin, der rykker man også i stolen af shock.

Mvh
Silver.