Hvad man ikke alt kan komme til at filosof~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-02-09 19:15

Hej gruppe,

I dag da jeg var ude på luksusrunden med hunden, kom jeg til at kigge på
måden han løfter ben på....
Og min konklusion på mine iafttagelser er, at min cairn er absolut 100 %
venstreorienteret mht. løften ben. Hvis han får brug for at markere på et
sted hvor det ikke passer med gå-retningen, så vender han omkring og
markerer med venstre ben...
Er det bare min hund, eller har alle hanhunde en foretrukket side at løfte
ben til ? - nogen her som har erfaringer på dette felt ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : jopa

Dato : 14-02-09 19:41

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev
> Er det bare min hund, eller har alle hanhunde en foretrukket side at løfte
> ben til ? - nogen her som har erfaringer på dette felt ?

Min er bisexuel så den sidder som en tøs

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-02-09 20:17

jopa, skrev:
> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev
>
> Min er bisexuel så den sidder som en tøs

Siger man ikke at en tæve udviser dominans når den
som min Angel pisser som en hanhund.
Hvad betyder det så når en hanhund pisser som en tæve :-?

/Jens

Fra : Hm

Dato : 14-02-09 19:49

> [...]
> Er det bare min hund, eller har alle hanhunde en foretrukket side at løfte
> ben til ? - nogen her som har erfaringer på dette felt ?

Tror som det er meget almindeligt.

Min sidste schæfer han - han fik ikke lov til at gå og strinte når vi gik
tur, og han var i snor, vi stoppede et par gange undervejs, og så var det
tisse tid, men han kunne sagtens bare stille sig på alle fire ´- det var
ikke altid han gad løfte ben.

når han løb frit måtte han gøre hvad han ville.

Hanne/ som ikke syntes en hanhund skal gå og strinte op af alt

Fra : jopa

Dato : 14-02-09 19:53

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Hanne/ som ikke syntes en hanhund skal gå og strinte op af alt

Sådan er vi hanvæsener.
Min kone mener også at hannerne her i huset strinter en del ved siden af
lokummet.
Hun fatter ikke at det er fordi vi ryster på hånden

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-02-09 20:19

jopa, skrev:
> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Sådan er vi hanvæsener.

Nemlig, jeg skal da ofte selv markerer når jeg lufter hunde

/Jens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-02-09 23:29

> Hanne/ som ikke syntes en hanhund skal gå og strinte op af alt

Jeg plejer nu at differentiere lidt, hvis bare strinteriet rammer en busk,
hæk eller en sten - så har jeg ikke problemer med det.
- Men en Cairn rammer jo selvfølgelig også en del lavere end en Schäfer - og
omfanget af udgydelserne er noget mindre - selvom ego'et måske er større...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : ager

Dato : 16-02-09 10:36

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> - Men en Cairn rammer jo selvfølgelig også en del lavere end en Schäfer -
> og omfanget af udgydelserne er noget mindre - selvom ego'et måske er

Når min cairn rigtig skal gøre sig bemærket, kravler han baglængs op ad en
hæk, sådan så han står på forbenen med bagben/del plantet i hæk, busk ell.
lign, og så trykker vi den af.. og så var der pynt i øjenhøjde til den næste
der passerer.. (-;
Min gamle gravhund lavede samme stunt.
Mvh. Marie