Hvad kommer Tandfeen med?
Fra : TDC Newsgroups

Dato : 14-02-09 15:11

Hej NG

Vores ældste søn på 6 år, har endelig tabt sin første tand.
- Og så kom vi til at tale om, hvad Tandfeen egentlig kommer med nu om dage?
Jeg havde nemlig tænkt 20 kr, men husker, at min søn på et tidspunkt sagde,
at Tandfeen kommer med "en seddel"

Hvad har i gjort?

/Dorthe

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-02-09 15:40

TDC Newsgroups wrote:
> [...]
> om dage? Jeg havde nemlig tænkt 20 kr, men husker, at min søn på et
> tidspunkt sagde, at Tandfeen kommer med "en seddel"

Ikke en skid. Tandfeen indgår ikke i vores kulturmønster.

Per V
--
Forbyd telefonspam!

Fra : Anne-Mette Hansen

Dato : 14-02-09 17:01

"TDC Newsgroups" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dage? Jeg havde nemlig tænkt 20 kr, men husker, at min søn på et tidspunkt
> sagde, at Tandfeen kommer med "en seddel"

Ved os har tandfeen kommet med 20 kr.

Mette

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-09 17:21

TDC Newsgroups wrote:
> [...]
> om dage? Jeg havde nemlig tænkt 20 kr, men husker, at min søn på et
> tidspunkt sagde, at Tandfeen kommer med "en seddel"

Jeg har en gammel 20-kr seddel du må købe.

> Hvad har i gjort?

Taksten her er også 20 kr. (datteren på næsten 7 mener dog at tandfeen vist
nok er Mor)

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Christen Fihl

Dato : 14-02-09 19:57

20 her.

Senere tilbyder jeg dem 200,- for resten af gebisset her og nu, ellers
må de afventer eventuelle betalinger fra tandfeen

De 2 ud af 3 er blevet købt ud på den måde

Christen

Fra : Frøken Jensen

Dato : 14-02-09 20:37

On 14/02/09 15:10, in article
4996d0e1$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk, "TDC Newsgroups"
<dorthemus1@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg havde nemlig tænkt 20 kr, men husker, at min søn på et tidspunkt sagde,

Her kom hun med 10.- pr. gang, undtagen én gang hvor hun havde glemt det -
så måtte sønnike lægge tanden endnu en nat, og det indbragte 50.- :)