Hundefrisør til newfoundlænde
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-09 10:41

Hej

Siris pels er vokset os over hovedet. Den er filtret og træls og jeg
kan desværre ikke holde til andet end damage control. Så vi skal have
fundet en hundefrisør som kan komme til bunds i det hele og så
vedligeholde med jævne mellemrum.

Men hvem kender en hundefrisør omkring Randers/Viborg/Århus som vil
tage en stor newfoundlænder? Og er der nogen der har en ide om hvor
meget det vil koste?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Leyna

Dato : 16-02-09 08:56

On Thu, 12 Feb 2009 10:40:40 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Men hvem kender en hundefrisør omkring Randers/Viborg/Århus som vil
>tage en stor newfoundlænder? Og er der nogen der har en ide om hvor
>meget det vil koste?

De skulle ha' en hundefrisør på Vorup Dyrehospital (Randers), men hvor
god vedkommende er, eller hvad det koster har jeg ingen ide om.
http://www.vorupdyrehospital.dk/
--
Leyna
http://www.big-girls.dk