De gik i fælden
Fra : Hagar

Dato : 10-02-09 16:05

Hej

Så fik vi sat Punkbuster Ban på vores servere, det havde dårligt kørt i 5
minutter, så gik den første i fælden, og 3 minutter efter gik der endnu en i
fælden. Nu havde jeg travlt med at spille, så jeg fik ikke talt hvor mange
der røg i, men hvis det er to for hver 5 minutter, så gik der da godt nok
nogle stykker i fælden.

Vi har fået at vide vi er nogle kedelige typer, for vi forhindre folk i at
spille som de selv vil. Hvis de vil spille som de selv vil, så bliver det
ikke på vores servere de kommer til at udfolde sig, det bliver heller ikke
på andre servere som kører med det samme, for de bliver ganske enkelt bannet
fra vore servere.

Hvis i har jeres egen server, og i vil af med snyderne, så gå her til
http://www.pbbans.com/ det skulle være lige til, og ikke kun for COD4 som
det kan ses af screenshots længere nede på siden. Lad os slippe af med de
spillere der ikke magter et spil uden at snyde.

Hagar

www.gfoclan.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-02-09 18:09

Hagar tastede følgende:
> [...]
> kan ses af screenshots længere nede på siden. Lad os slippe af med de
> spillere der ikke magter et spil uden at snyde.

Thumbs up, Hagar :D Dejligt at høre at der er nogen der også er
p...træt af cheatere og tør/vil gøre noget ved det >:|

Fra : Klaus G.

Dato : 10-02-09 21:04

> [...]
> det kan ses af screenshots længere nede på siden. Lad os slippe af med de
> spillere der ikke magter et spil uden at snyde.
Hehe. så bare vent til der kommer en PB update. Så vil alle dem som ikke får
updated deres cheat blive sparket ud. Og det er MANGE hver gang :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 10-02-09 21:09

> Hehe. så bare vent til der kommer en PB update. Så vil alle dem som ikke
> får updated deres cheat blive sparket ud. Og det er MANGE hver gang :)
Og lige en ting mere. Hvorfor bliver den ikke vist på X-fire når man søger
på servere? Jeg har spillet CoD4 meget efterhånden og er aldrig stødt på
jeres server før. Nu har jeg manuelt add'et den i stedet for.

Fra : Hagar

Dato : 10-02-09 23:54

> [...]
> på servere? Jeg har spillet CoD4 meget efterhånden og er aldrig stødt på
> jeres server før. Nu har jeg manuelt add'et den i stedet for.

Jeg ved ikke hvorfor den ikke kommer frem på X-fire, jeg kan heller ikke få
den vist. Men godt du har tilføjet os
Jeg mener at huske dig fra Sergents server, hvor jeg før var, og du skal
være mere end velkommen på GFO's server, vi har det hammer sjovt, og kan nok
være lidt overstadige nogle gange
Der er faktisk altid nogen på serveren fra GFO, og der kommer ret mange på,
og det er nok derfor vores server er ranket som nr. 3 i lille Danmark på
Gametracker, vores tidligere server, for en måned siden, var nummer 1

Hagar/GFO_Gravedigger

Fra : Klaus G.

Dato : 13-02-09 12:45

> [...]
> på Gametracker, vores tidligere server, for en måned siden, var nummer 1

Ja, spiller bla. på SG's server.

Det er den her server vi snakker om af jeres, ikk?
94.76.197.209:28160
Den bliver vist om en engelsk på X-fire. Men jeg har endnu til gode at se
nogen spille på den. Har haft den add'et til favorits i nogle dage nu :(

Fra : Hagar

Dato : 13-02-09 15:59

> [...]
> nogen spille på den. Har haft den add'et til favorits i nogle dage nu :(

Jeg kan ikke forstå at du ikke ser nogen på serveren, for vi er der hver
aften.
Det er vores server, men den bliver hostet i England, så det er nok derfor
du ser den som engelsk.
Vi har jo også en Match server, som vi træner på i ny og næ med PAM4 eller
hvad vi nu finder på.
Du kan se mere her http://www.gfoclan.dk/

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 10-02-09 21:14

> Hehe. så bare vent til der kommer en PB update. Så vil alle dem som ikke
> får updated deres cheat blive sparket ud. Og det er MANGE hver gang :)

> [...]

Det kender vi til allerede, der er rigtigt mange der møder op og bliver
kylet ud med det samme af PB fordi de ikke har opdateret PB, men de kommer
hurtigt igen, vi har det jo sjovt på vores server Og nu er det så også
slut med snydepelsene, de når lige ind, og så er det ellers ud med det
samme. Jeg kunne godt tænke mig at vide om de i grunden får nogen besked på
skærmen, dels når de bliver kylet ud, og dels når de forsøger at komme på
igen.

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg fatter bare ikke at folk ser sig
nødsaget til at snyde for at kunne klare sig. Jeg skal dog ikke sige mig fri
for at have snydt i noget som helst spil, men det er kun i spil som er
single player, og hvor jeg HAR gennemført dem på normal vis først, men
aldrig i multiplayer.

Hagar

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 12-02-09 12:01

"Hagar" skrev i en meddelelse

> [...]
> fri for at have snydt i noget som helst spil, men det er kun i spil som er
> single player, og hvor jeg HAR gennemført dem på normal vis først, men

'
Hej !

"Og nu er det så også slut med snydepelsene, de når lige ind, og så er det
ellers ud med det samme."

Mon dog det er slut ??? Jeg tvivler..

Og ja de får en besked på skærmen, når de bliver kylet ud. Og de får også en
besked når de prøver at joine igen !

Mvh.
Niels

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 11-02-09 04:00

Hagar skrev:
> [...]
> det kan ses af screenshots længere nede på siden. Lad os slippe af med de
> spillere der ikke magter et spil uden at snyde.

Det er ikke kun folk der bliver taget på jeres der announces, når i køre
med accept pbbans. Når en bliver taget på en hvilken somhelst server, så
annonces det også på jeres, er ikke ens betydende med de er blevet taget
på jeres. Folk taget på jeres server kan i se i jeres account management
og findes signature deri man kan bruge til sin hjemmeside med info hvor
mange ens team har taget.

Har kørt med pbbans i lidt over 1 års tid på vores 2142 servere og vores
count er kun 18 bans med 3-4 servere. Men genrelt når md5 cheks
opdateres ryger der altid nogle i fælden. Men vi køre ikke med accept
pbbans, men køre med enforce bans dvs. hvis punkbuster banlisten skulle
ved et uheld blive eraset, så kan folk ikke joine alligevel, hvis de er
blevet taget af pbbans, da deres ban bliver enforcet på vores servere og
når de prøver bliver et lokal bans issuet på serveren.

Men lige en rettelse med mindre man slår punkbuster fra på sin server,
køre man med punkbuster ban, pbbans er blot et extra tiltag mod cheat,
lige som punksbusted og game violation er. Punkbuster og pbbans køre med
hver deres banliste, derfor genrelt pbbans, punksbusted og game
violation omtales som steaming, hvor alle 3 køre igennem punkbusters
engine. Du kan bare ikke se når en nakkes af punkbuster, da disse ikke
annonces på serveren, som med pbbans, men dette er ikke ens betydende en
server ikke køre med punkbuster bans. Så genrelt er pbbans jo ikke
punkbuster bans, men pbbans, da pbbans har deres egen banliste, men ja
køre igennem punkbuster.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Kim2000

Dato : 11-02-09 08:58

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke på vores servere de kommer til at udfolde sig, det bliver heller ikke
> på andre servere som kører med det samme, for de bliver ganske enkelt

Generelt bør man da slet ikke brueg snydekoder medmindre man spiller for sig
selv, jeg bruger tit snydekoder i 3D skydespil, men man bruger dem fandme da
ikke i multiplayer. Hvad jeg så gør i singleplayer er selvfølgelig min egen
sag, men det er der jo heller ikke der brokker sig over.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 13-02-09 19:19

Kim2000 skrev:

> [...]
> ikke i multiplayer. Hvad jeg så gør i singleplayer er selvfølgelig min egen
> sag, men det er der jo heller ikke der brokker sig over.

Desværre ikke alle der har den indstilling :( så havde det været meget
letter. Derfor mange bruger pbbans, punksbusted, game violation etc på
deres servere i og med det lettere arbejdet en del, dog tager det ikke
100%, men stadig bedre end ingenting. Resten kan man måske buste med
screenshot og evt. demorecording, samt have nogle årvågne admins.

Jeg kan bare huske en periode i cs, hvor der så og sige intet anti-cheat
var til cs, da valve ikke ville arbejde sammen med punkbuster. For næste
skridt havde været at integrere punkbuster ind i enginene. Der gik en
rum tid før et 3. parts dukkede frem under navnet cs-guard, blev senere
vidreudviklet under navnet hlguard. Desværre er det sådan idag, man må
ty til 3. parts anti-cheat system bare for at holde sine server bare
nogelunde clean. Der er jo altid svage sjæle der lader sig friste af
div. cheat hjemmesider. Vi prøver at holde os up2date på cheat fronten i
form af video'er fra disse sider, så vi ved hvad det er vi skal holde
øje med i demo'erne vores servere optager.

Hygge og god weekend

[C&B]AngelFire