Dialogboks - Excel
Fra : Jensen

Dato : 11-02-09 03:52

Jeg har lavet en dialogboks i excel med et felt hvor jeg kan skrive en
værdi. Hvordan få jeg værdien til at komme ned i en celler når jeg
trykker ok i dalogboksen?

Venlig Hilsen Claus Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-09 16:57

"Jensen" <claus@borridso.dk> skrev i en meddelelse
Jeg har lavet en dialogboks i excel med et felt hvor jeg kan skrive en
værdi. Hvordan få jeg værdien til at komme ned i en celler når jeg
trykker ok i dalogboksen?

Worksheets("Ark1").Cells(1,1).Value=Me.Text1.Text

/karsten

Fra : Jensen

Dato : 11-02-09 09:35

Tak Karsten

Jeg prøvede sådan:

Sub Redigeringsboks33_Ændring()
Worksheets("Ark1").Cells(1, 1).Value = Me.Text1.Text
End Sub

Men den brokker sig over "Me"

Hvor skal jeg tildele makroen? jeg prøvede på tekst feltet

claus

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-09 20:24

[...]

Prøv
Sub Redigeringsboks33_Ændring()
Worksheets("Ark1").Cells(1, 1).Value = Redigeringsboks33.Text
End Sub

Fra : Jensen

Dato : 11-02-09 15:32

Hej Karsten

Det går stadig ikke jeg får en run-time 424 fejl.

Skal alle makroerne i en dialogboks ligge på "OK" knappen?

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 15:50

Hej Karsten

Det går stadig ikke jeg får en run-time 424 fejl.

Skal alle makroerne i en dialogboks ligge på "OK" knappen?

Det var da en mulighed.