Forsikring ?
Fra : Connie Toft

Dato : 06-02-09 16:30

Hejsa alle katteelskere)

Har lige betalt en regning på 2218,-kr til min kære dyrlæge, hvilket
jeg gerne gør, men alligevel syntes jeg det er rasende dyrt. Vores
hankat har været oppe at slås, bidt i det ene bagben, så røngen og
behandling alt i alt dette beløb.
Er der nogen af jeg der har en forsikring? hvis ja, hvor og til
hvilken pris. Jeg har søgt lidt på nettet, kan se der er flere
muligheder, men vil gerne høre om jeres erfaringer.

Vh Connie

Fra : Nina

Dato : 07-02-09 08:47

Den har vist været oppe før i gruppen, men du kan da lige få mit bud på,
hvad man kan gøre.

I sommers var vi ude for, at den ene kat blev syg, og vi måtte både til
egen dyrelæge, Kbh.'s dyrehospital og Landbohøjskolen - du kan nok regne
ud, at det ikke blev billigt. Mange forsikringer er dog åndssvagt dyre,
og kan efter min overbevisning ikke betale sig.
Vi har i stedet oprettet en "katte-opsparing", hvor vi hver måned lægger
200 kr. til side. Lynhurtigt er der nok til dyrelægebesøg, for de skal
jo heldigvis, og forhåbentlig, ikke afsted så ofte.

- Nina

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 11:08

Connie Toft wrote:
> [...]
> hvilken pris. Jeg har søgt lidt på nettet, kan se der er flere
> muligheder, men vil gerne høre om jeres erfaringer.

Hej Connie

Hvis du kigger tilbage til hhv 30-4-2008 og 23-11-08 så vil du finde to
tråde om forsikring af kat.

JEg kan fortælle at jeg selv har en sygeforsikring på Buster hos Gartnernes
Forsikring www.garfors.dk
Alle kan tegne forsikring der, der er ingen krav om beskæftigelse indenfor
gartnerfaget el.lign.

Louise

Fra : Connie Toft

Dato : 18-02-09 10:46

Hej igen...

Tak for svar. Giver dig ret, nemt at lave en "kattekonto"
Det tror jeg bliver løsningen)

Vh COnnie