Eksempler
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 02-02-09 15:02

Hej alle her!

For en del år siden købte jeg bogen:
Beginning Visual Basic 6 Database Programming
Bogen er skrevet af John Connell, jeg købte bogen hos Wrox,
i bogen er der ikke en CD med, og da jeg nu har brug for
eksempler fra bogen ser jeg, at man kan downloade eksemplerne
hos Wrox, dengang fik jeg ikke downloaded eksemplerne.

Godt jeg har søgt i downloads hos Wrox, men eksemplerne fra
denne bog er der ikke "mere".

Mit spørgsmål er så, om der er en her i gruppen der har downloaded
det, og at jeg evt. kunne få et kopi.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 03-02-09 09:42

Jo den har jeg liggende.

Du kan hente den her
http://www.centauri.dk/BVBDP6.zip

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-02-09 09:48

Hej Kim
Jeg siger mange tak, jeg har hentet den.
Nu glæder jeg mig til at se de forskellige eksempler.

m.v.h.
Ole
"Kim M. Jørgensen" <kj-remove-@gidion.dk> skrev i meddelelsen
> Jo den har jeg liggende.