Bob...Bob... Er der nogen her der ved om s~
Fra : torben

Dato : 02-02-09 07:49

Altså demostrere de movier hvad man kan lave i softimage xsi :

Kan nemli' ikke finde den rette NG at ?' i

http://www.softimage.com/products/xsi/gallery/default.aspx

-

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-02-09 09:36

"torben" <spamfri@spamfri.dk> wrote in news:49869776$0$15897
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Altså demostrere de movier hvad man kan lave i softimage xsi

Siden hedder "Gallery", de 2 film der ligger direkte på siden hedder "demo
reel", længere nede står der "Here are just a partial list of customers and
productions...." efterfulgt af en masse links til produkter og helt nederst
står der:

"And more... check out the Softimage YouTube channel to see shorts,
trailers, ads, music videos by Softimage customers."

http://www.youtube.com/softimagetech

Svaret på dit spørgsmål burde være indlysende, men når du nu spørger så er
det: "JA!".

Fra : torben

Dato : 03-02-09 09:56

Hej.
Jeg har lige fundet ud af hvad demo reel betyder oversat til dansk og i
engelsk term.
Det er noget i retning af et arbejde eller portfolie indenfor en givet felt.
Desuden har jeg lige fået at vide at det ER de arbejder dèr som er lavet i
XSI.

Det ser spændende ud..
-
Torben