maplestory
Fra : alice ravn

Dato : 01-02-09 18:59

Hej Gruppe.
Jeg har en søn der spiler Maplestory, og nu vil han gerne have nx til
maplestory ?
Jeg har været på en udenlandsk hjemmeside hjemmeside som hedder nexon.net
der kan man købe det.
Men tør jeg det, det skal laves som en bankoverførsel, er det sikkert nok.
Vil lige høre om der er nogen som har prøvet det.
Venlig Hilsen Alice

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-02-09 22:52

alice ravn <ravn.fuglebakken@post.tele.dk> declared in:
4985e2ce$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> [...]
> Men tør jeg det, det skal laves som en bankoverførsel, er det sikkert
> nok. Vil lige høre om der er nogen som har prøvet det.

Det ser ganske troværdigt ud.
Nexon.net er netop dem der står bag spillet.

Skulle du mod forventning ikke modtage det du betaler for, beder du
banken om at tilbageføre pengene.

--
Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, GW & Spellborn

Fra : torben

Dato : 04-02-09 23:24

> Det ser ganske troværdigt ud.
> Nexon.net er netop dem der står bag spillet.
>
> Skulle du mod forventning ikke modtage det du betaler for, beder du
> banken om at tilbageføre pengene.

Kan jeg så hvis en netshop ikke leverede de varer som jeg har bedt om, men
noget helt andet, så bare bede banken om at tilbageføre pengene.

Jeg havde sendt det retur engang og det kom tilbage med en note om at
firmaet ikke eksistere mere.

Så jeg kunne bare have droppet at sende det retur og istedet bedt banken om
at tilbageføre/trække pengene tilbage igen?

-
Torben

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-02-09 08:38

torben <spamfri@spamfri.dk> declared in:
498a1569$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> [...]
>
> Så jeg kunne bare have droppet at sende det retur og istedet bedt
> banken om at tilbageføre/trække pengene tilbage igen?

Det vil jeg ikke svare på, da jeg ikke er sikker.
Man kunne jo tolke det således, at du ikke har fået hvad du betalte for.
At butikken så har sendt dig noget, som du ikke har bestilt, er jo ikke
din skyld. Men så er der vist noget med at du ikke handler i god tro...
Og i øvrigt kommer der vist andre regler ind i spillet, når et firma
ophører med at eksistere? Evt. noget konkursbo-stads?
Prøv at spørge i dk.forbruger, eller evt. dk.videnskab.jura.